Gå til innhold

Fullstendig tappet for energi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker aboslutt ingenting om dagen. Det er masse jeg skulle ha gjort i huset og har så dårlig samvittighet overfor samboer. Han gjør rent i huset etter han har vært på en lang arbeidsdag, mens jeg som sitter her hjemme sykemeldt bare ligger og sover og slapper av.

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaa! Ikke ha darlig samvittighet,husk du er et tempel for babyen...

Skrevet

Tenk på deg selv og bebisen. Ta det med ro. Husarbeidet får du fort nok tilbake når du "bare" er hjemme med babyen alikevel.

Bare nyt det du!

Skrevet

Jaaa, jeg har det også sånn. Etter fire timer på jobben er jeg helt utkjørt og orker nesten ikke å gjøre noe mer den dagen. Jeg som vanligvis jobber ti timer om dagen. Føles veldig frustrerende å ikke ha noe energi og bare ligge i sofaen på kveldene. Hadde håpet at energien kom tilbake nå i andre trimester...

Skrevet

Kjenner meg igjen ja!!! Skrev et lignende innlegg i forrige uke... Men nå har faktisk energien kommet snikende tilbake de siste dagene, så det kan være håp for flere!! Er 16+4 i dag, og min kjære mener bestemt at jeg var fullstendig propell fra ca uke 15 med de to andre,så da er jeg kanskje i rute???

Men jeg tror det er viktig å ta det med ro når hele kroppen skriker etter søvn og hvile. Ingen vits i å trosse disse tegnene, det tror jeg bare gjør vondt verre. Lykke til vider damer!!! :-)

Skrevet

Jeg er også sykemeldt på grunn av generell slitenhet, men klarer å gjøre noen ting i huset. Men i dag er alt tungt, så jeg ligger for det meste på sofaen og sløver.... Nå må jeg sette meg ut i sola snart.... Orker ikke å ordne klesvasken ennå. Det er jo en grunn til at vi blir sykemeldt da. Det er ikke noe vi fikser selv, det er en lege som mener at det er best. Da har man ikke "fri" til å ordne en masse hjemme. Det betyr at vi må ta det med ro, og ta mye hensyn til oss selv, og det må jo andre også da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...