Gå til innhold

En skremmende opplevelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, pappa og lillemann på 9 mnd skulle på besøk for noen dager sia. Tingen er at vi kom åss aldri så langt.. På tur inn i en sving kommer en bil i en STOR fart mot åss (vi snakker langt over fartsgrensa på 50). Han klarer ikke svingen og smeller rett i fronten på åss. Det gikk så fort jeg rakk ikke engang tenke. Da jeg kommer til meg selv stinker det olje og metall og jeg får ikke puste. Jeg ser sambo er bak og henter ut lillemann som hylskriker, så blir jeg sittende å hive etter pusten før jeg får tatt meg sammen og løpt ut av bilen for å se om ungen har det bra. Det har han, heldigvis! Ambulansen kom å henta åss og jeg ble lagt inn i noen timer mens sambo og lillemann kunne dra hjem uten skader. Jeg fikk et brista ribben og en øm nakke, men det var også det hele. Hadde jeg ikke hatt beltet på meg hadde jeg sannsynligvis ikke sittet her og skrevet nå. Jeg takker gud den dag idag for at det gikk så bra som det gjorde. Har litt skrekken for å kjøre med lillegutt enda gitt :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... Det er min skrekk, man kan kjøre så fint som bare det, men til syvende og sist så har man ikke kontroll over hvordan andre oppfører seg i trafikken. Skjønner at du fikk skrekken og gruer deg til å kjøre, men tror at du burde komme deg bak rattet igjen så fort som mulig. Det er noe med å komme seg opp på hesten igjen...

Godt at det gikk bra med dere alle tre!!

Skrevet

uff for en skrekk. Dette er alle mareritt og din virkelighet. Men utrolig deilig og høre at det tross alt gikk så bra med dere som det gjorde.

Jeg får litt flash backs til da vi hadde en ganske stor ulykke for snart 2 år siden( ikke vår skyld ). Jeg hadde også sikkelig angst for å kjøre bil etter dette. Ble kvalm og nummen og rar bare jeg så bilen. Så jeg var fotgjenger en god stund. Men måtte bare opp på hesten igjen ja.. Ta kortet turer av gangen og kjør selv i starten. Jeg klarte ikke sitte på med mannen på lenge. Ville ha kontrollen selv, mulig det også hadde sammenheng med at det var hansom kjørte da det hente, uten at jeg klandrer han for det som hente, men likevel.

Jo fortere du kommer deg bak rattet igjen jo bedre tror jeg, men ta små turer. Start med bare å sette deg inn i bilen når den står stille.

Lykke lykke til..

og jeg tenger vel neppe fortelle deg at en slik opplevelse virkelig får en til å se hva man har og verdsette livet.

Klem

Skrevet

Huff så ekkelt... men samtidig så utrolig bra at godt at det gikk bra :) Hvilket bilsete brukte dere til lillemann?

Skrevet

Ja jeg setter mere pris på livet og familien nå enn før ulykken, ikke at jeg ikke gjorde det før, men dere skjønner:) Klarer fint å sitte på i bilen nå, har ikke lappen så. Men har ikke hatt lillegutt i bilen enda, må vente på forsikringspenger så vi kan kjøpe nytt sete. Kan jo ikke bruke det vi har lengre. Var maxi-Cosi sitt barnesete. Kjempefint sete, lille fikk ikke en skramme:) Føler bare at vi var så utrolig heldige, var nesten en liten oppvekker på hvor fort man kan miste dem man er glad i. Huff unner ingen å oppleve noe sånt som dette

HI

Skrevet

Tror jeg hadde kvalt han som kjørte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...