Gå til innhold

så blir det tur på sykehuset igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle inn på time igjen mandag men nå har jeg snakket med jordmor der og fått den flyttet til i morgen. Hodepiner og svimmelhet blir bare verre og verre og nå kaster jeg jo opp nesten allt jeg spiser også. men siden babyn beveger seg og sparker iveg som vanlig så slapp jeg og komme inn med en gang, tror jeg ville hatt problemer å komme meg dit på egen hånd siden jeg har vanskelig for å stå oppreist akkurat nå. Og i sambo har ringt sjefen å fått fri i morgen så han kan være med meg til sykehuset. Ikke hadde jeg holdt ut med dette fram til mandag heller uten å få noen svar fra lege. Blir jo bekymmret. og alle bekymringer og stress kan jo ikke være bra for barnet. desutten merker jeg jo at jo mer det stresser meg jo mer kynnere har jeg.

Jeg vet jo at de passer godt på meg, masse tester og legetimer men er veldig skummelt dette her. Og for bare 2 uker siden hadde jeg ingen problemer og et flott svangerskap ...............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff.. håper at det ordner seg for det og den lille- og at de finner ut av hva som er galt...

lykke til i morgen

Skrevet

lykke til i mårra.. håper alt er vel og at plagene snart går over :)

Skrevet

Du må lykke til imorgen og god bedring!

Skrevet

hei.

Dumt spørsmål. men hvor ifra indre østfold er du fra?

håper alt går bra og lykke til:-)

Skrevet

småstedene i indre østfold er såpass små at det blir mye sladder og man mister anonymiteten med en gang hvis man forteller hvor man kommer fra syntes jeg. Bor ikke der lengre men enda får jeg høre sladder om meg selv eller andre som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. (slik som at jeg fikk vite, at ei venninne av meg hadde flyttet fra gubben sin og til namsos med en annen mann.. .... hehe ikke sant over hode. Joda hun ligger i skillsmisse men hun bor veldig langt fra namsos da og det er ingen annen mann inn i bildet over hode.) Der for har jeg valgt å ikke kommentere mer en indre her på BIM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...