Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Bare lurer på om noen bruker brukte sko (arvede) på barna sine.. Har jo hørt at man ikke skal det, men jeg hadde visstnok brukte sko fra dagen jeg kunne gå og mine føtter har det ikke vært noe i veien med
2småbarn Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Det er ikke bra for benstillingen. Barn (og voksne) sliter sko forskjelling, derfor er det ikke bra at man går i andre inngåtte sko. Men for barn som ikke går enda, er det jo ikke noe farlig :-) Husk å invester i gode sko med god støtte! Bruk heller penger på sko , og kjøpt billiger klær hvis man må prioritere .
Blomman Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 sånn til daglig bruker jeg ikke brukte sko på minstegutten min nei- men 17.mai får han bruke storebrors som fortsatt er like pene.. (lyseblå og beige sko passer ikke helt til bundad - og når vi har et par mørke som passer for den ene dagen blir det brukte sko da) men ettersom de blir større så arver de noe av hverandre... men sko blir som oftest utslitt uansett etter en sessong da - så blir ikke så my arving egentlig...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 hvordan ser/kjenner jeg om skoen har god støtte? får jeg hjelp til det i buttikken? og kan skoen være litt for store når han ikke går helt ennå? Han går om vi holder han i hendene, men han krabber en del ute så da må han jo ha noen på bena sine. tenkte på noen sko som ikke var så tunge..
Blomman Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 ecco og skofus sine er iallefall bra - sikkert andre merker og. De gir god støtte iallefall. Så på adidas og men de var liksom så klumpete - tror kanskje de hadde vært vansklig å lære å gå med... (?) skofus sine koster 399 og acco 499 - vi kostet på den siste hundrelappen vi.... de på butikken hjelper deg med å finne sko som passer ditt barn
Tredjemann på vei :D Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Tror ikke det er noe problem helt i starten når de er ute litt av og til. Oliver bruker faktisk vintersko nå som er fra da lillebroren min var liten (9 år gamle ca.). Men spasersko utover våren og ellers fremover skal han få nye sko! Vet det ikke er bra å la dem gå i veldig brukte sko, men bittesmå barn sliter nok ikke skoene innvendig like mye som eldre barn og voksne. Kjøpte nye vintersko i høst, men da han bare noen mnd etter vokste ut av dem, så jeg ikke vitsen med å kjøpe enda et nytt par. Men som sagt fra nå av blir det nye sko:) Er nok litt annerledes med sko dem bruker ullsokker inni også. Litt verre med sko som skal gå helt inntil foten (spasersko og sandaler).
MrsLene Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Det kommer ann på. Er det godt brukt så nei. Men lite brukt så synes jeg det er greit.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 fysioterapauten på helsestasjonen der jeg går sier at barn har så myk fot og bruker skoene så kort tid før de vokser ifra de at man godt kan arve sko.Også sa hun at skoprodusentene som tjener penger på rådyre sko mener noe helt annet:-)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 tusen takk for allr svar da dere .) skjønner at det er delte meninger om det. jeg får vel bare se an skoen og se an pengebeholdningen Men er uansett veeeldig mye fint å velge mellom. HI
WP-TLogPeanut Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 Vi kjøper i hovedsak nye sko , men har arvet et par bunadsko,og de kommer vi til å bruke,på 17 mai og slikt Slike sko blir jo ikke brukt så veldig ofte at det gjør noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå