Gå til innhold

Litt hjelp ang bryllup


Gjest

Anbefalte innlegg

Har spurt på flere sider, spør her og siden jeg alltid får så mange svar her:-)

Trenger forslag til pynt på bordene. Har blomster og lys til middagen, og telys til kaker. Men, må ha mer pynt enn bare dette.

Er det vanlig å pynte gavebord og kakebordet og? Med hva i så fall?

 

Blir glad for alle gode tips:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde jo et litt "billig" bryllup. Så vi valgte bare å pynte med røde hjerte-stearinlys. Og så strødde jeg røde hjerte-paljetter utover alle bordene... På bakgrunn av hvite duker så ble det fint det! :o)

 

Jeg pyntet ikke gavebordet, det stod i ett annet rom. Men hadde de samme lysene og paljettene på mat-bordet... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bryllup jeg var i hadde ovale glass-skåler med avkuttede hvite roser og flytelys oppi. Det var nydelig :o)

(ikke mye hjelp siden du hadde blomster og lys allerede kanskje.. :oP)

Jeg syns det er ganske stilig med å strø klar pynt på midten av bordene, imellom ev. blomster og lys. Det kan strøs mellom kakene på kakebordet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøting er fint. Vi hadde sølvstjerner ettersom vi er glad i astronomi også hadde vi lilla tynn løper over alle bordene i silkeliknende stoff.

Brudeparet(oss) hadde sølvduk ved sitt sittested. Høres kanskje ikke spes fint ut, men det var det :)))))enkelt. Tror vi hadde telys i enkle glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavebordet blir jo vanligvis ganske fullt så da er det unødvendig med for mye pynt synes jeg. Vi satt en av oppsatsene fra kirken på gavebordet og en på kakebrodet. Ellers er det som nevnt fint med strøpynt. På kakebordet kunne det vært fint med hjerter i f.eks. sølv eller gull og store blanke telysestaker/små glassboller med flytende orkideer i (eller annen blomst som holder seg fin). Det blir pent, enkelt og rimelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...