Gå til innhold

Funnet mellomnavn!!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her også jeg...

Sambo har "funnet" en tipp-oldefar som het Olaus....

Tror vi kaller babyen for Aasmund Olaus!!!

Hva syns dere???? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d me navn bør dere egentlig bare bestemme dere for selv og så si hva d ble.. om der forteller til folk å spør etter deres mening kan du få masse svar du nok ikke ønsker..

d beste er om dere bestemmer selv.. og finner ut om dere liker d.. er dere som skal gi navnet til barnet og ikke andre..

Skrevet

Klart vi skal bestemme navnet selv!!!! Ikke derfor jeg spør...bare morsomt å vite hva andre, som ikke kjenner deg, syns om navnet! :-)

Har ikke fortalt noen i familien eller vennekretsen hva vi tenker på når d gjelder navn...og sånn skal vi ha d helt til vi har bestemt oss!!!!

Skrevet

Skal dere bruke bare det ene navnet til daglig da eller? Det er fine gamle navn, men personlig synes jeg det blir litt langt og tungt.. Liker korte enkle navn jeg, men det er sikkert fordi jeg har to navn selv, som aldri blir brukt fordi det blir for tungt..

Men jeg er absolutt for et mangfold av navn, så vi slipper 4 stk med samme navn i klasserommet eller på fotballbanen, så hold på navnet dere, det er jo unikt ikke sant :-)

Skrevet

Jeg synes navnet Aasmund Olaus var kjempefint!!

Har selv vurdert Åmund eller Åsmund. Og Olaus var et godt og sjeldent navn.

Skrevet

Vi skal bare bruke Aasmund til daglig....enig i at det blir "tungt" å bruke begge navnene! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...