Gå til innhold

2 personer på BIMtreff tirsdag 27mars!


HanseMo

Anbefalte innlegg

Mange som ville møte, men det var kun 2 stk som møtte opp!

Jeg håper ikke det er mange som synes det er skummelt... jeg synes personlig det er veldig koselig!

Endelig noen som kan prate MASSE om baby, graviditet og div annet dill som andre kanskje blir dritt lei :) hihi

Vi prøver igjen etter påske :)

 

Ha en god påske jenter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så synd at det ikke kom flere da. Jeg sa i utgangspunktet at jeg ville komme, men det kræsja dessverre med svangerskapskurs. Jeg blir gjerne med på treff over påske :) (Siste kursdag på svangerskapskurset er idag, så da er det hvertfall ingen fare for at det skal havne på samme dag igjen :P)

 

God påske til deg også, samt alle andre hedmarkinger ;)

 

Klem Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også hadde tenkt å komme, men vi brå bestemte en tur til Hafjell, så dagen gikk der. Herlig vær, og sønnen min på 4 sto på snowboard hele dagen mens vi så på :) Rimelig utslitt da jeg kom hjem allikevel, så måtte bare slappe av! Håper det blir treff igjen snart :)

 

God Påske til alle sammen ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da :( jeg sa og jeg sku komme på treff.. men.. jeg satt pal hjemme.. uten penger, og greir :(:( skal se om jeg kan komme over påske, om det ikke har skjedd noe(håper det skjer no før termin, men kan vel ikke akkurat håpe det skjer no i nermeste fremtid)..

 

håper det ikke kræsjer med noe oer påske :):) hadde vært morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...