Gå til innhold

Uten vann - vi er heldige


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er jammen hedlige som kan gå rett i springen og få friskt, rent vann - vaske klær, vaske opp, bade, lage mat etc etc.

Vi har vært uten vann siden vi kom hjem i går pga av et graveuhell av kommunen.

Her har det nesten vært krise. Kom tilbake fra helgetur med myye skittentøy, - kunne ikke vaske klær (med 3 barn hoper det seg fort gitt..).

Ingen tannpuss, ingen do, ingen kaffe, ingen dusj, ingen "rett i koppen" til avhengig storebror.

Vi bruker jo vann til alt - sender en tanke til land med vannmangel - og takker for at jeg er heldig som bor i Norge:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten vann klarer vi oss ikke! Med sånne tankevekkere skjønner man hvor mye vann vi egentlig bruker i løpet av en dag.

 

Håper dere får vannet tilbake fort!

Skrevet

Slutter meg til denne,etter å ha vært uten vann i et døgn.

Skrevet

Oj, ja, sånt er en tankevekker.

 

I min barndom bodde jeg i såkalte grisgrendte strøk og da mistet vi vannet ofte. OG det syntes jo jeg da var stas som dermed slapp å bade, pusse tennene og fikk drikke brus ;-))))))))))) Ikke sikkert på at mamma syntes det var lite stas, nei....

Skrevet

nei og nei...vet hvordan du har det.usj.man skjønner fort hvor viktig vann er i dag.mista vannet da det var ørten minus her.ikke morro i det hele tatt.

håper komunen ordner opp i en fei.

Skrevet

Ja, vi er privilegerte her i Norge. Lett å glemme, dessverre.

Godt at du minner oss på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...