Tiggywinkle Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Vi er jammen hedlige som kan gå rett i springen og få friskt, rent vann - vaske klær, vaske opp, bade, lage mat etc etc. Vi har vært uten vann siden vi kom hjem i går pga av et graveuhell av kommunen. Her har det nesten vært krise. Kom tilbake fra helgetur med myye skittentøy, - kunne ikke vaske klær (med 3 barn hoper det seg fort gitt..). Ingen tannpuss, ingen do, ingen kaffe, ingen dusj, ingen "rett i koppen" til avhengig storebror. Vi bruker jo vann til alt - sender en tanke til land med vannmangel - og takker for at jeg er heldig som bor i Norge:-)
Maud Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Uten vann klarer vi oss ikke! Med sånne tankevekkere skjønner man hvor mye vann vi egentlig bruker i løpet av en dag. Håper dere får vannet tilbake fort!
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Slutter meg til denne,etter å ha vært uten vann i et døgn.
Gummelillan Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Oj, ja, sånt er en tankevekker. I min barndom bodde jeg i såkalte grisgrendte strøk og da mistet vi vannet ofte. OG det syntes jo jeg da var stas som dermed slapp å bade, pusse tennene og fikk drikke brus ;-))))))))))) Ikke sikkert på at mamma syntes det var lite stas, nei....
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 nei og nei...vet hvordan du har det.usj.man skjønner fort hvor viktig vann er i dag.mista vannet da det var ørten minus her.ikke morro i det hele tatt. håper komunen ordner opp i en fei.
Karomamma Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Ja, vi er privilegerte her i Norge. Lett å glemme, dessverre. Godt at du minner oss på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå