Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 har ei kjempe nydelig jente ca 8 mnd. Vel jeg bare sier det rett ut. Føler at babyen ikke liker meg, gjør vondt og si det men sånn føles det. Hun vil heller være hos pappan sin når han er hjemme, skriker når hun kommer til meg og vil bare tilbake til han. Samme er det med mormor. De sier at hun vil være hos de fordi de hele tiden tuller med henne. Hva skal jeg gjøre? det er jo liksom jeg som tar meg av alle de "kjedelige" tingene med henne, klippe negler,skifte bleie, rense ører osv. sørge for at hun får det hun trenger. Jeg koser masse med henne, går turer leker og sosialisere henne med andre barn. likevel er det sårt når hun ikke vil til mamman sin.....veldig sårt!!!!!!!!!!!!!
IdaJacobine Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Det skjønner jeg! Jeg blir noen ganger sjalu selv når min synes besteforeldrene eller noen andre er kjempemorsomme og ikke ser ut til å savne meg et øyeblikk når jeg er borte litt. Tror nok det kan være litt sånn å være mor noen ganger - de er jo ikke akkurat takknemlige. Og værre blir det vel! Men du kan jo prøve å leke litt og finne ut av humoren hennes - også overlater du litt av det kjedelige til pappaen når han kommer hjem og litt bleieskift til besteforeldrene når de kommer?
to ganske tette og helt ferdig Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 det var ikke akkurat mye oppløftende, jeg leker jo masse med henne jeg også, men det begrenser seg i hverdagen, har jo andre gjørmål også! jeg er ikke sjalu heller, men det er sårt til tider. Når hun er hjemme med meg er alt liksom greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå