September 2 Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Skal på første ultralyd i dag kl. 12. Er 14+4. Jeg er så spent!!!! Håper alt er bra, det hadde jo vært utrolig spennende og få vite kjønnet....
"husmor"med lille Nora Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 så spennende;) hvorfor så tili?
Snusmusa Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Å så spennende!!! har vært på UL - det var så fint!! Gled deg masse -Og lykke til
Kummin&Lillesel Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Å, ultralyd er morsomt. Men det er kanskje litt tidlig å få vite kjønnet.. Vi var da jeg var 12+5. Helt utrolig å se at man kan være så liten, men likevel så lik et menneske. Lykke til, og kos deg!
September 2 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har bestilt privat UL selv. Har vært så bekymret dette svangerskapet, så det er bare for min egen del. Så synes jeg det er så lenge å vente til ordinær UL
gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 hvem er det man kontekter for å få en privat ul? å hva koster dette?
Englemamma - gravid igjen :o) Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Kommer litt an på hvor du bor hen, men i Oslo har du blant annet privatklinikker på Oslo City, Majorstuenklinikk og Balder klinikk. Tror det koster fra 800-1000 kr for 3D-ul. Du bestiller time ved å ringe direkte til klinikken )
September 2 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2007 Hei igjen :-) Ultralyden gikk strålende, alt såg bra ut. Det var så kjekt Spesialisten mente det er var en gutt, men kunne ikke si det 100 %. Såg tydelig at det var noe mellom beina ihvertfall Mannen ble ekstra glad siden vi har ei jente fra før. Men det viktigste er jo at alt står bra til, det andre er jo bare en bonus. Jeg betalte kr. 900 for en halvtime, vel verdt det synes jeg!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 Saa bra :) Graaatulerer med vel overstaat ul Herlig aa vite at alt er bra med den lille, hihi!! Og det blir spennende aa se om legen tar rett da ang kjoenn;P Skal du vente til foedselen, eller skal du ta en ny ul for aa sjekke kjoenn.... ??? Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå