Gå til innhold

Er jeg helt..!!?? TERMINSPØRSMÅL 20. SEPTEMBER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var akkurat hos jordmor. Alt ok, bare at hun sa at jeg var i uke 19 når jeg tror jeg er i uke 15? Sløv som jeg er, så oppdaget jeg ikke det før jeg så i papirene mine etterpå. Magemålet passer til uke 19 - IKKE til uke 15, hvis det bare er én der inne! Men hun forskjøv ikke på terminen min, som er ca 20. september.

Så...alle andre som har termin rundt da - er vi i uke 15, eller er jeg skikkelig elendig i matte!?

Hvis vi er i uke 15 - HJELP blir det tvillinger!!!???

Jeg skal ringe jordmora og høre - men må bare sjekke her først før jeg stresser henne.........

Gøy å høre hjertelyd, forresten! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 24.september og er i min 15ende uke (på bim), går over i min 16ende uke på lørdag.

Du har vel ikke vært på ordinær ul enda? Husker fra mine forrige svangerskap av legen og jordmoren målte forskjellig på symfysemålene mine.

Håper du finner ut av det på ul.

Lykke til!

Skrevet

eg har termin 07.09 og er i uke 17. å du er ca to uker etter meg, så ja du er i uke 15 :)

Skrevet

jeg har termin 2 september,og er i uke 18...så kanskje det blir to små knøtt på deg,moro;) lykke til;)

Skrevet

Nå har jeg vært hos jordmora igjen, og jada, hun hadde sett feil, hun! Men jeg har altså en svær mage til bare uke 15 - mye over normalen (på det hvite feltet, over det lysegrå skraverte). Allikevel trodde hun ikke det var tvillinger, for da hadde jeg vært enda større.

Men hun sa det ikke gjorde noe å være litt stor, så da så! Har masse 2 meters-kjemper i familien min og er ganske høy selv (1,75), så kanskje det bare er en sånn der inne. :) Hihi, ikke rart jeg spiser som en hest da!

Vi får se på UL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...