Gå til innhold

nen som vet de venter gutt,som har rundt 150 i hjertelyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det nen som er sikker på at det er en gutt i magen,men alikevel har høy hjertelyd? vi så egentlig på ul at det er en gutt,men sikker kan man vel aldrig være

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter jente denne gangen,og ligger på 150 på hver måling.. Men det lå på 150 i målingene sist jeg var gravid også.. Da fikk jeg gutt..

Skrevet

da får jeg kanskje la være å vær så opphengt i den hjertelyde da. betyr selvfølgelig ikke noe om det er gutt eller jente,men det er mest gutteklær som er ordna klar. dette fordi vi har en gutt og ei jente fra før. bare en ting å gjøre,det er å vente til den lille kommer ut. ikke lenge igjen. termin om 12 dager

Skrevet

Vi har også fått vite at det er en gutt, og hjertelyden har hele tiden ligget på rundt 150... satser likevel på at ultralyden har rett :)

Skrevet

vi har sett på 3 ULer at vi venter en gutt, og det er ingen tvil.... hehe;)

og hjertelyden har ligget på 155-160 hele tiden... så tror ikke akkurat det har noe å si for kjønnet....;)

Skrevet

Vi venter gutt men hjertelyden har variert helt fra 112-160!!!Alt innenfor normalt iflg jordmor.

Skrevet

De siser vi skal ha en gutt til, og hjertet har ligget på alt fra 144-155....

Skrevet

Lille gutten vår har hatt hjertelyd opp til 155, men da kjente jeg han sparket. Ellers har den ligget på rundt 140.

Skrevet

Fikk en gutt sist og da lå hjertet på mellom 150-160... venter ei jente nå og det ligger mellom 140-150:p

Skrevet

Med jenta vår låg hjertelyden mellom 140- 145, med guten vår mellom 140- 154 og denne gangen ligg den mellom 140- 144 ( ein gang den he vore opp i 154) Blir spennande å sjå om det er ei jente eller ein gut :o)

Skrevet

Venter gutt og har pleid å ligge mellom 140 og 250, men nå mot slutten har det sunket litt.. Var på 130-et eller annet på mandag.

Skrevet

Jeg venter gutt, og i går var hjertelyden 150:) Tidligere har den ligget på 130-140 ca...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...