Gå til innhold

CARINA!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei på deg!!

 

Har ikke vært her på en stund skjønner du, men her kommer noen hint:

 

- bor i midt Norge ( kan vi vel si )

- Er født på 80 tallet

- Har en gutt ( det har jeg vel sagt )

- jobber i helsevesenet ( ikke så veldig ulikt ditt yrke )

 

Ja da har du fått noen hint av meg :)

 

Regner med jeg får sendt pakken din i dag ( alt er klar, så det er bare å få sendt den)

 

Ha en fin dag!!

 

Klem fra din hemmelige venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Koselig å bli ropt litt på! :o)

Jeg har en liten mistanke om hvem du er... Jeg skal sjekke ut mer i kveld, dersom jeg får litt tid. Har hatt lite tid til DIB her i det siste også. Har en liten, syk en i huset, så bruker mesteparten av dagen på å forsøke å få i ham noe som helst å drikke... Og natten sover vi ikke stort heller... I kveld tenkte vi å få litt orden på leiligheten, den har blitt styggelig forsømt i det siste. Om jeg har litt krefter etterpå skal jeg unne meg litt DIB-tid! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her og surrer og svarer på litt innlegg... Jeg har fortsatt en mistanke... Men jeg har lyst til å vente med å gjette frem til jeg får post... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he har jeg virkelig røpet meg altså??? Hmm håper pakken din kommer i dag da, i verstefall kommer den i morgen ( sendte den litt etter halv 4, vet ikke om den kom med da)

 

Ha en fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke røpet deg... Men jeg har jo en liten mistanke siden Hilde M har "vervet" deg... :o)

 

Kom ingen pakke i dag, men da har jeg noe å glede meg til i morgen. Da har jeg en unnskyldning for å komme meg ut på tur i morgen også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, uhøflig var jeg også nå!

 

Kan vel ikke ønske deg en fin dag, siden den snart er over... Men kan ønske deg en riktig god natts søvn i alle fall! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...