Chiabatta Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Er i uke 30, og jordmor sa at det var vanlig at det var vanlig i uke 32. Betyr det at jeg føder før termin?
callmebecka Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Jenta mi lå også med hodet ned i uke 30, og snudde seg ikke etter det. Men jeg gikk over termin allikevel, og er sikker på at terminen var riktig, så nei, det betyr ikke at du føder før termin av den grunn alene.
Makka Pakka Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Du har allerede fått svar på det men henger meg med likevel. Sist jeg fikk barn festet hodet seg tidlig hos meg også, ca uke 30, men ungen kom likvel 11 dager over terminen. Så det betyr dessverre ikke noe, det er vanlig at hodet fester seg tidlig ( særlig hos førstegangsfødende). Nå som jeg venter nr to er hodet ennå ikke festet, og jeg har 12 dager igjen til terminen.
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Jeg er 30+0 i dag, og min baby har ligget med hodet ned på de siste tre kontrollene, så jeg håper han\hun ikke finner på å snu seg nå I følge babyverden fester hodet seg mest sannsynlig innen 2 uker nå.
_Mita_<3 Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Hm.. er ikke sikker.. min har ligget med hode ned siden uke 26 el noe.. siden jeg var på på3d ca å da var jeg 26 uker.. der har han ligget fra da.. å hode har festet seg, sa jm når jeg var der sisst:) Kunne godt tenkt meg å fått han en uke før termin.. siden jeg har bursdag 6 mai og sambo 5 mai:) hihi
M&K+Påsan <3 Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Jeg er i uke 36 i morra, å hode er enda ikke festet .. Er dette noe å " bekymre " seg over ?
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 min har ligget med hode ned hele tiden. helt til uke 35. Da snudde han seg med rompa ned:/ å han ligger ennå med rompa ned. så imårn er det ny kontoll. håper han snur seg.
M&K+Påsan <3 Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 Er det fordi at de faktisk må begynne å tenke på dette nå?
_Mita_<3 Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 Bolla: neida.. de fleste jeg har snakket med festet seg ikke før uke 37 og 39 osv.. noen fester seg ikke heller.. helt vanlig tror jeg:)
Bebbies i magen Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 Jeg skal til jordmor i morgen, og jeg mener mini i magen min fortsatt ligger med hodet ned. Jeg er 31+0 i morgen, og da har hun liggi med hodet ned siden i uke 28. har ikke merket at hun har snudd seg veldig heller. Og sånn press som jeg har fått de siste dagene så tror jeg hun jobber litt med plassen i bekkenet med hodet :-) men jeg har ikke noe tro på at jeg får før tiden alikevel. Men man vet jo aldri da.
_Mita_<3 Skrevet 28. mars 2007 #11 Skrevet 28. mars 2007 Hm...*håpe på min kommer en uke før* hehe.. men han kommer når han er klar:) Men hvorfor skal hode feste seg egentlig? sikkert dumt spørsmål.. men lurer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå