pandabjørn Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 eller er din mamma med også?? jeg har lyst å ha med min mamma litt senere utover sommern/høsten, må spørre sambo om det er greit først, nå det det jeg som har planlagt det meste, med kirken, lokalet, fotograf, invitasjonskort, menykort osv men det gjenstår masse igjen, og sist uke fikk jeg greie på at jeg skal bli mamma i desember også, og vi skal gifte oss 28 juni nesteår og heldigvis for det at det er neste år og ikke i år hehe.. om en mnd så flytter vi inn i nytt hus også, så det er mye som skjer fremover her, mamma skal være med å se på brudekjole en gang i febr/mars når magen har forsvunnet litt og imorra fyller Sander 1år også......håper jeg ikke blir så dårlig som jeg var med han ble dårlig i uke 9 og var mere eller mindre dårlig helt til fødselen....
aanonym Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Mamma er syk, men forlovere og venner er med i massevis!
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Min mamma hjelper masse til og hun er veldig glad for at vi involverer henne så mye i planene. Hun har vært med på dette for mine to søstre før, så det er veldig greit med erfaringen hennes også )
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Har prøvd å innvolvere mamma, er skuffet over at hun ikke tar initiativ selv. Min bestevenninne (som skal være forlover) bor i en annen by, og vi sees ikke så ofte, dessverre! Så her i gården plnlegger jeg hele bryllupet. Spør sambo om hans meninger, så han har fått vært med og bestemt, men han er ikke akkurat super interessert. Så jeg blir så glad hvis noen spør meg om bryllupet! Ender opp med å prate som en foss!!!! Noen andre som har det på samme måte?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 hos oss er det kun jeg som planlegger...og fikser... svigermor og de er ikke interessert i planleggingen... og min mor hjelper litt med penger min samboere sier han er interessert i å være med, men gjør ikke noe likevel
pillis Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Ja mamma er med og svigermor delvis. Det er greit med hjelp, men mødrer har også sterke meninger om bryllup og tradisjoner( i hvert fall min) og der kan det bli en del diskusjoner. Samboeren er ju også med, men er begrenset interessert i invitasjoner, bord, dekorasjoner etc. Han har vært med de viktige avgjørelsene og lar resten være opp til meg og det synes jeg er helt greit. Skjønner at farve på invitasjonspapirene ikke er det mest spennende for ham og da får ham slippe. Din mamma blir sikkert glad om du spør etter hjelp.
brooklyn Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 vi lanla veldig mye alle tre. Jeg og min kjære ordnet det meste praktiske store, mens mamma styrte med pynt, blomster, dekorasjoner, borddekking og slike ting. Vi hadde det i hagen til mine foreldre og dagen før vi giftet oss trommet mamma sammen masse venninner til å dekke bordene. Jeg fikk ikke lov å være med, skulle bare fikse og grisle med de siste menykortene og slikt. veldig deilig ta mamma var involvert. Vi har veldig lik smak, så det var ikke noe trøbler der. Da de vi skulle leie runde duker av la ned firmaet 2 uker før vi skulle gifte oss ringte hun en venninne med en sengetøysforretning og hun og to ansatte i butikken sydde 8 duker av damask til oss. Da hun som skulle synge under vielsen trakk seg, letet vi lenge etter noen andre men fant ingen. Mamma fikset og grislet og fant en som kunne synge. Veldig veldig veldig glad for all hjelpen fra mamma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå