elly belly Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Vi skal på hytta i 4 dager, men jeg lurer på om jeg tør å gå på ski... Hva med dere?
Yrha Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 En liten tur på bortover-ski går vel bra...? Hvis du ikke er ekspert på å tryne, da, sånn som meg Vi drar til Sør-Frankrike på familie-samling og farmors 80-års dag. Vingårdsferie uten vin, hehe..
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Hei, vi skal også på fjellet. Jordmor sier at hvis man er i fin form er det greit å gå på ski (jeg er i uke 27 neste uke), men jeg tror nok ikke jeg skal gå andre turer enn den på 1 kilometer inn til hytta. Er redd for nedoverbakker (fall) og for å gå fiskebein - innbiller meg at fiskebein kan være belastende for bekkenet???? Noen som vet?
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 vi skal på bilshow i jønkjøping i sverige......mest viktig skal vi kikke etter vogner når vi er der hihi........gleder meg mest til hotell i et par dager.....ikkke noe matlaging ikke noe rydding ikke noe klesvask....bare slappe av og ta livet med ro.......skal bli så deilig....
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Vi skal til hjmestedet til min kjære i påska, så da blir det biltur fra Lillestrøm til Sogndal Jeg gleder meg og håper været blir bra
Brenda med 2 ute Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Vi skal hjem til familien min i Sverige og kose oss en hel uke=) Handle masse klær og ha det gøtt!
sæsti & sebbe Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Vi skal kjøre til Stockholm og ta båten til Helsinki og så videre til Tallinn. Blir borte i en uke - deilig!! Se etter noe babytøy som de ikke har her f.eks;)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 Vi skal kansje en tur med et vennepar, til sverige:) Bare reise ned i noen dager.. Er saa lei av aa bare gaa rundt hjemme aa traske, saa naa trenger vi oss en tur :) Blir nok litt shopping oxo ja :) Babyklaer... og mamma klaer.. hehe.. Har jo ingenting aa gaa i lenger.. Buksene er liksom.. LITT for smaa... og genserene kryper oppaa magan :) hihi.. Skal nyyyyte det fine veret iallefall!!!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 Vi skal på hytta til mine foreldre som ligger ved sjøen. Gleder meg enormt til å slappe av noen dager sammen med familie, spise god mat, gå på fisketurer og nyte sjølufta.
Monie<3 07 <3 11 <3 Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 Skal være i campingvogna i sveige hele påsken=) "Fjell, sol, appelsin, scooter og kvikklunch" #Dømme meg bort#
minime<3 in belly Skrevet 29. mars 2007 #12 Skrevet 29. mars 2007 Jeg skal til min søster i stavanger, hun har ikke sett meg siden jul så det blir jo morro for henne å se den store magen.... Også får jeg samtidig til å treffe familien jeg bodde hos i USA. Gleder meg masse. De er også i Stavanger samtidig. Så fra onsdag morgen til lørdag formiddag er jeg "bosatt" i stavanger.
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 29. mars 2007 #13 Skrevet 29. mars 2007 Her blir det hjemmme påske med oppussing av soverommet vårt, vil ha det ferdig til lille snuppa kommer til sommeren. Så blir det vel en ikea tur for å kjøpe garderobeskaper. Påskeaften skal vi ha en felles grilling med tre andre vennepar+barn. Da blir det påskeegg sanking :-)
:)Elvira i magen :) Skrevet 29. mars 2007 #14 Skrevet 29. mars 2007 Vi skal 1 uke til Gran Canaria uka etter påske, så i påska skal vi bare være hjemme å slappe av
Anquor Skrevet 29. mars 2007 #15 Skrevet 29. mars 2007 Skal på hytta på Grotli neste uke, der skal vi på på ski og kose oss! og helga etterpå skal vi på Bjorli
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 29. mars 2007 #16 Skrevet 29. mars 2007 Vi skal 5 dager til Spania... åååh, det blir digg!! Er vel eneste ferien vi tar i år tenker jeg... ihvertfall utenlands.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå