Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på hytta i 4 dager, men jeg lurer på om jeg tør å gå på ski... Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten tur på bortover-ski går vel bra...? Hvis du ikke er ekspert på å tryne, da, sånn som meg :)

Vi drar til Sør-Frankrike på familie-samling og farmors 80-års dag. Vingårdsferie uten vin, hehe..

Skrevet

Hei, vi skal også på fjellet. Jordmor sier at hvis man er i fin form er det greit å gå på ski (jeg er i uke 27 neste uke), men jeg tror nok ikke jeg skal gå andre turer enn den på 1 kilometer inn til hytta. Er redd for nedoverbakker (fall) og for å gå fiskebein - innbiller meg at fiskebein kan være belastende for bekkenet???? Noen som vet?

Skrevet

vi skal på bilshow i jønkjøping i sverige......mest viktig skal vi kikke etter vogner når vi er der hihi........gleder meg mest til hotell i et par dager.....ikkke noe matlaging ikke noe rydding ikke noe klesvask....bare slappe av og ta livet med ro.......skal bli så deilig....

Skrevet

Vi skal til hjmestedet til min kjære i påska, så da blir det biltur fra Lillestrøm til Sogndal :) Jeg gleder meg og håper været blir bra :)

Skrevet

Vi skal hjem til familien min i Sverige og kose oss en hel uke=) Handle masse klær og ha det gøtt!

Skrevet

Vi skal kjøre til Stockholm og ta båten til Helsinki og så videre til Tallinn. Blir borte i en uke - deilig!!:) Se etter noe babytøy som de ikke har her f.eks;)

Skrevet

Vi skal kansje en tur med et vennepar, til sverige:) Bare reise ned i noen dager.. Er saa lei av aa bare gaa rundt hjemme aa traske, saa naa trenger vi oss en tur :) :) Blir nok litt shopping oxo ja :) :)

Babyklaer... og mamma klaer.. hehe.. Har jo ingenting aa gaa i lenger.. Buksene er liksom.. LITT for smaa... og genserene kryper oppaa magan :) :) hihi.. Skal nyyyyte det fine veret iallefall!!!

Skrevet

Vi skal på hytta til mine foreldre som ligger ved sjøen. Gleder meg enormt til å slappe av noen dager sammen med familie, spise god mat, gå på fisketurer og nyte sjølufta. ;)

Skrevet

Skal være i campingvogna i sveige hele påsken=)

"Fjell, sol, appelsin, scooter og kvikklunch"

#Dømme meg bort#

Skrevet

Drømme selfølgelig...

Skrevet

Jeg skal til min søster i stavanger, hun har ikke sett meg siden jul så det blir jo morro for henne å se den store magen....

Også får jeg samtidig til å treffe familien jeg bodde hos i USA. Gleder meg masse. De er også i Stavanger samtidig.

Så fra onsdag morgen til lørdag formiddag er jeg "bosatt" i stavanger.

Skrevet

Her blir det hjemmme påske med oppussing av soverommet vårt, vil ha det ferdig til lille snuppa kommer til sommeren. Så blir det vel en ikea tur for å kjøpe garderobeskaper. Påskeaften skal vi ha en felles grilling med tre andre vennepar+barn. Da blir det påskeegg sanking :-)

Skrevet

Vi skal 1 uke til Gran Canaria uka etter påske, så i påska skal vi bare være hjemme å slappe av :)

Skrevet

Skal på hytta på Grotli neste uke, der skal vi på på ski og kose oss! :) og helga etterpå skal vi på Bjorli :)

Skrevet

Vi skal 5 dager til Spania... åååh, det blir digg!! Er vel eneste ferien vi tar i år tenker jeg... ihvertfall utenlands.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...