elly belly Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Hei! Sniker meg inn her fra 2. tri på barnimagen... ) Jeg har begynt å snuse etter vogner og har for lenge siden funnet ut at det er en vognjungel der ute. Hvilke vogner vil dere anbefale og hvorfor? Hva bør man absolutt se etter i en vogn og hvilke kriterier bør man stille? Jeg kommer til å trille mest på afalt (i og rundt byen) og trenger en vogn som er lett å legge sammen og som ikke er så veldig tung. Vogner som man kan ha bag i og klikke maxi cosi på ser greie ut og sportsdelen kan brukes når jenta blir større. Men hva er fordelen og ulempen med slike alt-i-ett vogner? Takknemlig for svar! )
IngerLise_1981 Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 heisan da jenta mi ble født kjøpte vi brio kombi, veldig fornøyd!! og vi brukte lang tid, mange uker på å bestemme oss!! det me disse nye kule vognene er at de er så lave og små, og ikke sååå praktiske med tanke på plassen...... nå når hunner året har vi skaffet oss ei GT vogn!! den er lett og legge sammen, enkel og bære. spess med tanke på bytuerer, shopping etc, og den er god for henne og sove i!!!kjenner mange som har denne og er superfornøud!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå