Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt i rompeballen, den høyre, at jeg nesten ikke klarer gå :-(

Er så vondt! Noen andre som vet hva det kan være elller har det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har også jeg hatt de siste dagene...Fy så vondt :s

Det stråler ut i foten og litt oppover mot ryggen..

Jeg klarer nesten ikke å sitte på rumpa til tider...

Jeg har det mest i den venstre da...

Hmmm...lurer på hva det kommer av jeg også....

Skrevet

jeg har bekkenløsning, og dette har vært et problem for meg og. Legen sa det kanskje va babyen som lå å klemmte på isjasnerven, og at det kunne bli bedre når babyen kom lenger opp i magen. Hvor langt er du på vei??

Skrevet

Det kjennes ut som isijias, har pratet med flere som plages med det ellers..

Jeg er i min 22 uke...

Skrevet

Krysser fingrer og tær for at vi kvitter oss med sånnt tull... Vil ikke ha isjas.

Skrevet

Hei.

Eg hadde og så vondt i ene rompeballen, så strømma det nedover i låret. Kunne ikke stå på en fot, og det var skrekkelig vondt å gå trapper, opp fra bassendet ol.. Da var eg i uke 23.

Var hos jordmor i uke 24 og ho sa at alle gravide har mer eller mindre vondt der, og at det kunne være bekkenløsning, noe alle og vistnok får i mer eller mindre grad. Derfor skulle eg ta det litt med ro, gå korte turer, ikke ha beina i kryss osv.

Men no, i uke 25 har eg ikke lengre vondt!! :) Så kanskje dette bare er noe forbigående? Krysser fingrene og håper på det ! :)

Lykke til til dere, og håper det går over :)

Skrevet

Jeg er i uke 20 nå. Håper det går over, er skikkelig vondt når jeg går opp bakker eller oppover bakker med vogna, klarer det så vidt.

Beina mine kjennes blytunge ut også, og magen min er enda minimal, såvidt den synes.

Jeg føler at høyrebeinet svikter litt når det verker i rompa, som om jeg ikke klarer flytte på benet.

Godt å høre at flere har vondt i stompen sin, så er det sannsynligvis ikke så farlig :-)

Skrevet

Jeg har vondt i venstre rumpeball og er glad for å ikke være alene om det :) Men jeg likte ikek innlegget som sier at det kan være bekkenløsning. Noen som vet noe mer om dette?

Skrevet

Dette er klassiske tegn på symptomgivende bekkenløsning. Har det samme selv. Står en del om bekkenløsning på bim, babyverden, lommelegen, osv.

Skrevet

Jeg kjenner det veldig igjen.. kjenner det i hele rompa, pluss at det er tungt og gå...

Skrevet

Hei ! Hadde akkurat det samme som dere fra rundt uke 20 til ca uke 30, da gikk det over av seg selv!

Legen sa at det antagelig var noe med leddbåndene til bekkenet, og det ble aldri så ille at at jeg følte for å SM meg, selv om det tidvis var ganske plagsomt.

for håpe det er forbigående for dere også!

Skrevet

Jeg har bekkenlåsning, og symptomet du beskriver er også typisk for bekkenlåsning. KIropraktor kan hjelpe med dette.

Skrevet

Har også vondt. Kan plutselig være borte, så veldig vondt. Hang på gelenderet da jeg gikk 3 etg ned trappa i dag :o) Varierer mellom h og v side. Når jeg sitter må jeg noen ganger hjelpe til med hånda for å greie å flytte foten. Når jeg går kan den ene foten plutselig svikte.

Var til legen for noen uker siden, hun trodde ikke det var bekkenløsning. Skal likevel til fysioterapaut på fredag, spent på hva hun sier. Det har blitt litt værre i det siste. Og blir ofte værre ved fysisk aktivitet. Er i uke 18 nå.

Skrevet

Jeg har vondt i venstre rumpeball og nedover foten. Varierer hvor vondt jeg har, verre etter jobb f.eks..Antar dette er bekkenløsning. Har hørt at d kan gå over/bli bedre når man får d tidlig. jeg er i uke 20 nå og satser på å ta d litt rolig framover så d ikke blir verre.

Ta vare på dere selv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...