meg og jentene Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Jenta mi, som nå er seks mnd, fikk BCG-vaksinen allerede på sykehuset som nyfødt. Det har sett helt greit ut på armen frem til i det siste, da en gul verkebyll har blitt større og større. I går sprakk den, og masse gul og tykk væske kom ut. Noen som vet om dette er "greit", vanlig etc?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 det er helt vanlig med den bcg- vaksinen.
Gpe81 Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 nei uff, det er ikke helt normalt! høres ut som hun har fått infeksjon, ta kontakt med barsel avd på sykehuset.. Vi fikk samme vaksine for 4 uker siden, kan ikke se noe arr/sår etter vaksinen.
Lilah Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Min fikk den på sykehuset dagen han ble født, men er bare fem uker gammel. Kan ikke engang se hvor sprøyta er satt, og det syns jeg er rart. For de sa at det skulle komme "byll" etter to uker, og etter ca 6 uker skulle alt være grodd, og se ett pent arr. Altså det du forteller om nå er normalt, men jeg har fått vite at det skal skje innen ett par md, ikke etter seks..
meg og jentene Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2007 Nå har jeg ringt helsestasjonen og spurt, (det er jo ofte det beste...) De sa det var helt normalt, verkebyllen sprekker noen ganger tidlig og noen ganger sent :-)
Yana Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 ----vårt barn har hatt akkurat det samme. Har rulla sammen litt gassbind og sett en hudtape over. Da ho hadde litt vondt når vi tok på kle o.l Dekker du til pass på at det likevel er godt lufttilgang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå