Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Hva skal jeg gjøre? velge å fortsette å leve med mannen jeg har elsket i 4 år og bodd sammen i 1 år men ikke leve ett liv jeg egentlig ønsker Eller skal jeg velge far til barnet som jeg ikke elsker men har ett mer ok liv som passer meg?
-Hengebuksvinet- Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 så vidt jeg kan se. Av og til er det ikke nok å elske noen, og trives du ikke med livet du har sammen med samboer er kan hende det beste å gå fra hverandre? Men uansett er det vel lite smart å flytte rett inn til en ny mann, uavhengig av om han er far til barnet eller ei.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 han har gitt meg tidsfrist, jeg har til fredag.Har tenkt på dette lenge
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Jeg er en av dem som ikke var 100% sikker på farskap, men 99% sikker. Hadde sex en gang og han kom ikke inni meg og jeg var sikker på at det var feil tidspunkt. Så har hele tiden trodd samboer var far og flyttet derfor sammen med han, min store kjærlighet. Barnet ble født og var helt lik han andre, ble usikker. Hadde lovt biofar å ta privat test for sikkerhet skyld så han ivertfall kunne vite om han var far, uten skulle ha noe med barnet og gjøre. Han var far, det kom som en bombe for oss begge. Han har derfor truffet barnet noen ganger. Dette er hemmelig. Han vil nå flytte sammen med meg. Det er ett slit å leve med samboer, han klager på meg hele tiden, jeg er aldri bra nok, men jeg tror han elsker meg for det.Han lever ikke ett liv som jeg vil ha heller. Men jeg elsker han. Vi sliter, men han har også veldig bra sider. Er redd for å tenke på min tapte store kjærlighet resten av livet. Skal jeg gå for et liv med en litt kjedelig, men trygg mann, eller samboer som jeg føler så mye for men som ber meg ryke og reise jevnlig?
Snart 3 barns-mor? Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Du skal ikke bo med noen av de hørres det ut som for meg... Du må finne en mann som du både elsker og kan leve det livet du ønsker med!! Men han som ikke er far til barnet ditt må jo få vite det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå