## :D ## Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Jeg hadde tenkt body og strømpebukse, tynn fleecedress og overtrekksdress. (og tynn lue) Høres det greit ut? Vil jo ikke at han skal være for varm, men heller ikke fryse. Syns det er sååååå vanskelig med disse klærne!! Gleeedeeer meg til sommeren kommer:o)
## :D ## Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. mars 2007 .....Her er det allerede 13 grader.
nickoline og supermann Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 vi skal en tur ut å handle. Har funnet fram vårjakka hans faktisk, men setter likevel på han hals for å unngå trekk i nakken. Har også vårlue med dobbe kant over ørene. Strømpebuksa beholder vi en god stund til framover. Ser mange har droppet pose nå.Har ikke kutta ut posen enda, for lufta kan være skarp. Men har bare ull på han da. Setter jo ikke vogna i sola. Er jo knallfarlig! Nei, må jo se an om de skal sitte på bakken eller ut å kjøre bil liksom! Nyt dagen!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Hvor bor du da og hvor varmt er det? Dette er faktisk ikke en side bare for dem som bor sørpå. Det er STOR forskjell!!!
SassyMom Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 I dag ble gutten min sendt i barnehagen med kortermet ullbody, fleecebukse, tynn genser og sokker. Har tynn, vindtett parkdress i bhg. Og ullgenser hvis det blir kaldt, men her er det ganske varmt i dag! 14 grader og ingen vind.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå