Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken uke kjente dere liv?

Jeg er nå i uke 12, og går å venter i spenning.... Veldig spennt på om jeg kjenner det tidligere enn mitt forrige svangerskap. Da merket jeg liv i ca. uke 17.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjente i uke 17:) Men det er nå opp og ned hvor aktiv krabaten er foreløpig... (er i uke 20 nå)

Skrevet

Kjente liv i uke 18, og har kjent det daglig siden da, kjente spark utenpaa i uke 20. Er 1.gangs.

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende og merket liv rundt uke 16. Kanskje litt før. Svak bobling. Nå er jeg i 21. uke og merker masse dunk og liv hver dag! :o) Er så stas! Bare gled deg.

Skrevet

Kjente liv i uke 17-18 i første svangerskap men i dette kjente jeg liv fra uke 12, noe jeg synes selv er veldig tidlig... er nå inne i uke 20 og det er full fest der inne:-)

Skrevet

Første gang jeg var helt sikker på at det var babyen jeg kjente, så var jeg 21+0 på vei. Morkaka ligger foran.

Skrevet

Jeg er førstegangs og kjente liv når jeg var 17+5

Skrevet

Uke 17 ca kunne jeg kjenne ordenlige spark.. men mener at jeg kunne kjenne bebisen 2-3 uker før også.

Skrevet

Jeg kjente liv første gangen i begynnelsen av uke 18, bare for noen få dager siden.. :) skjønte ikke hva det var først, men nå kjenner jeg at den lille sparker.. til og med pappaen kunne kjenne det gjennom magen!

Skrevet

Trallallaaaaa... i daaaaaag!!!!

15+2...

har hatt "fisk" en stund, men i dag satt sparka!!!

trallallaaaa!!!

Skrevet

Er også 2. gangs og kjente første gang i uke 14 :-)

Skrevet

I uke 18! Og så har det bare blitt mer og mer...

Skrevet

Jeg kjennte liv allerede i uke 15-16 :) Men ikke hver dag da.. Er i uke 18 nå..kjenner liv hver dag nå:)

Skrevet

Jeg har ikke kjent noe liv ennå tror jeg.. Fikk en følelse av at noe skjedde i stad, men vet ikke om det var baby`n vår da.. Sitter å nesten holder pusten for å kjenne eter om det skjer noe ..hi hi.. Er i uke 17+3 nå. Skal på ul på mandag..

Skrevet

Det var godt å høre, for jeg trodde jeg egentlig begynnte å bli litt små rar, jeg er i uke 12 nå og har en følelse at jeg kjenner babyen min nå. Men synes det er veldig tidlig, så jeg har trodd at dette måtte være noe annet. Kanskje det er babyen min da..... =)

Skrevet

Hei!

Jeg kjente liv fra den lille i magen fra uke 12, hørte av et søskenbarn hun hadde og kjent liv på samme tid. Tror det har med følsomheten i kroppen og gjøre. Veldig følsom, tidligere du kjenner noe.

Skrevet

Jeg er i uke 12 + 5 og kjenner liv.Altså små bobler som brister.Dette er mitt 3 barn.Med nr 1 kjente jeg liv i uke 16, nr 2 i uke 14 og nå altså i uke 12 :)

Skrevet

Uke 18

Skrevet

Tror nesten ikke det er sant, men jeg har kjent liv siden i forrige uke - 12 uker på vei. Men dette er jo nr3 så det har kanskje noe med saken å gjøre. Kjente det rundt uke 15 med første og omtrent likt med nr2. Så det er godt å høre at det er andre som kjenner noe såpass tidlig. Det er jo nesten slik at jeg føler jeg bare innbiller meg det!

Skrevet

Begynte å kjenne så smått rundt uke 14/15, kjente spark i uke 17 og kjenner fremdeles innimellom men tror h*n har snudd seg i en stilling som er vanskeligere å kjenne =)

Skrevet

Kjente liv i min uke 14 ca. Dette er mitt 4 barn, så det har vel litt å si tenker jeg...

:)

Skrevet

Med førstemann i uke 16 og denne gangen i uke 18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...