gravidapida Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Hei, bare lurte på... har dere veldig mye sparking om dagen? er i uke 26 og når jeg legger meg om kvelden er det full romstering der nede, både spark og rulling og bytting av posisjon hele tiden. I natt våknet jeg av at h*n lå på tvers, så det var som en tykk pølse nederst på magen, helt x-files følelse. Måtte vekke kjærsten og vi bare fikk større og større øyne før h*n la seg på plass etter at jeg reiste meg opp og hoppet og spratt. Ehh, noen som kjenner seg igjen? æææ, håper det.... Er det vanlig med så mye liv? tyder det på gutt eller? Takk for svar.................... God dag i sola!
minime<3 in belly Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 He he, høres skikkelig kult ut egentlig, men kan skjønne det er plagsomt også... Jeg opplever selv masse spark til tider når jeg skal sove og barnet virkelig bytter plass inni der..... Så jeg ligger selv kvelder våken og ler og kjenner på hva den ungen gjør inni der.... Jeg skvetter skikkelig til når ungen sparker....for noen ganger er det virkelig HARDT....
Kristina18 Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Hei. jeg er også i uke 26 nå og jeg har det akkurat slikt som du sier om kveldene/nettene.. I begynnelsen var det det veldig artig for jeg kunne jo kjenne liv og slikt, men nå begynner det å bli utrolig irriterende.. Jeg våkner hele tiden av at ungen sparker, ruller eller bytter side å ligge på.. Jeg kan tydelig ligge å se at den går fra å ligge helt på høyre side til venstre side og sparkene er skikkelig harde i blandt.. jeg fikk vite i ultralyd at det var jente, såe tror det kan være begge kjønn da;) hehe. GOD PÅSKE:)
VinterSol+2 Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 jeg har hørt at jenter sparker mye mer enn gutter.. hehe du skal ikke være lei deg for mye sparking, når du er i uke 26 har fortsatt baby veldig stor bevegelsesfrihet inni magen din, og det kommer antagelig til å roe seg litt ned om noen uker. I mellomtiden får du nyte at du tydeligvis har en frisk og sprek krabat der inne!
Kristina18 Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 ja, det har jo enda god plass tilå bevege seg enda;) blir vel roligre etterhvert så babyen blir større og får det trangere å røre seg
gravidapida Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2007 Takk! Er jo kos, men bare lurte på... En venninne sa "oj, kjenner du sååå mye i uke 26?" Og da føler man seg alltid litt usikker... Ah, nå er jeg så stinn i magen, spiste for mye middag.. Det sparker og sparker etter mat og drikke så h*n får ihvertflall litt mat!! God kveld og takk for svar... Alltid fint å ha noen i samme båt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå