Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Skulle ikke vært så dum på U.skolen!! Eneste stedet jeg har fått stygge strekkmerker er rundt arrene etter den hærsens piercingen!! ÅÅÅHH... Ung å dum ja... Og ikke var det verd det heller, for jeg hadde den bare en mnds tid... Jaja, man lærer så lenge man (har) lever!
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Hm.. Jeg har ikke fått noen strekkmerker.. Enda.. Men jeg har et stygt arr etter at piercingen min ble revet ut av navelen på fest for noen år siden.. Hehe.. Man er vel ung bare en gang såvidt jeg vet.
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 jepp, man er vel det! Skal vel ikke klage viss jeg ikke får flere merker enn dette!!! Men det er så kjipt å vite at det er min egen feil at jeg har fått de merkene som er kommet! Ha en fortsatt strålende dag! (Her skinner sola inn stuevinduet!)
Bergene Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Signerer her!!!! Stygge røde, tykke, strekkmerker mellom hullene og litt oppover.
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 jopp! samme her! ingen antydninger til strekkmerker ellers men rundt piercinghullet har jeg fått rødt/lilla område som det synes mer og mer på er strekt hud:/ Bare håper det ikke forverrer seg, men jeg har jo 11 uker igjen så jeg kan vel bare drømme...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har ingenting - foreløpig... Tok ut piercingen først etter at jeg ble gravid, jeg da.
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Jeg vil bare glede dere... det som er rundt piercingen forsvinner når magen blir som før. Grunen til dette er at arret strekker seg ikke med den andre huden og derfor blir det så rødt... når magen er tilbake i normal str kan dere faktisk ta i piersingen igjen og alt det røde er borte. lykke til jenter...
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 håper du har rett;) *krysse fingre*
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 Løve83: Ikke for å være gledesdreper, men dette stemmer slett ikke for alle. Arrvev oppfører seg annerledes enn uskadet hud, og det er naturlig at det lettere dannes strekkmerker der fordi elastisiteten er nedsatt. Jeg ser mange som får permanente strekkmerker rundt navlen pga piercing. Det er heller ikke alle som kan sette den inn igjen etterpå, mange navler kollapser helt, så hullene blir stående på helt andre steder enn der de opprinnelig var plassert, så selv om de ikke er grodd igjen er de ikke noe fine. Dette er forskjellig fra person til person, som alt annet som har med svangerskap å gjøre
3 sjarmtroll <3 Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 Har hatt piercing i navelen og fikk kjempestort og bredt strekkmerke der når jeg var gravid. Eldste er nå 10 år og det har IKKE gått bort på meg..... gjør nok ikke d heller.
sandrine fødeklar:-) Skrevet 28. mars 2007 #11 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har vært usikker på hva jeg skulle gjøre med min piercing så jeg har bare latt den være i. Har 11 uker igjen og den sitter fremdeles der, ingen strekkmerker rundt den heller.
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 28. mars 2007 #12 Skrevet 28. mars 2007 hahahah angrer like mye jeg å. Har fått strekkmerker kunn der pieringen var, ikke noen andre steder. Kjipt
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 28. mars 2007 #13 Skrevet 28. mars 2007 nå angrer jeg på pirsingen asså grrrrrrrrrrrrr
2 barnsmor 81 Skrevet 28. mars 2007 #14 Skrevet 28. mars 2007 jeg og...fire cm langt bredt strekkmerke fra navlen og oppover....gikk ikke bort etter føstemann(3 år siden) og blitt verre andre graviditet. men vi skal tross alt ikke klage dersom dere bare har strekkmerker der...noen får det jo på hele magen. skal nok overleve det lille greiene der. c:
EnLitenPrins Skrevet 28. mars 2007 #15 Skrevet 28. mars 2007 åjåj-...å jeg har 4 piercinger i navlen..stakkars meg11
Jente1980 Skrevet 28. mars 2007 #16 Skrevet 28. mars 2007 Jeg tok ut piercingen min i uke 6 av svangerskapet, og her virker det som alt har gått fint.(Hadde da hatt piercingen i over 8 år...) Hullet ser ut til å være inntakt, og jeg er kun litt lett rød rundt det, ingen strekkmerker! Har bare 9 dager igjen til termin, så dette lover godt for min del, tro det eller ei! Så alt går vel an for å si det slik. Det er nok ingen mal på hvordan det kommer til å gå, men jeg tror det er lurt å ta ut piercingen så tidlig som mulig!
mor i mars :-) Skrevet 28. mars 2007 #17 Skrevet 28. mars 2007 Signerer meg på her! Stor mørkebrun flekk over navlen. Og hadde piercingen i kun en mnd.. Skulle fint klart meg foruten..
2barnsMamma28 Skrevet 28. mars 2007 #18 Skrevet 28. mars 2007 har aldri hatt piercing jeg,men har skjært vekk en føflekk v navlen, det eneste, strekkmerket jeg har fått, er igjennom det arret..... langt og stygt!!!! så tydelig at der huden har vært strammere, kommer fort merkene også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå