Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 I følget babyverden er jeg 8+0 i dag og har timen hos legen kl. 10. Dette er utrulig spennende og jeg er litt redd for at legen skal finne noe gærnt. Har egentlig kun hatt slitt smerter i underlivet som er normalt og vanlig utflod ingen bødninger eller brunt utflod men jeg er uansett redd. Tror nok jeg skal skrive et innlegg når jeg kommer på jobben etter å ha vært hos legen. Jeg har også tenkt å fortelle avdelingslederen min i dag at jeg er gravid. Hun er en dame på snart 60 som ikke har barn. Selve sjefen er 63 og har ikke barn, de pleier å være greie men...... tror ikke de blir begeistret siden de forteller at jeg er en stor ressurs for de. Jeg tar med urinprøve til legen siden dere her på barnimagen forteller at man skal ta med urinprøve. Hun heks legesekretæren sa ikke noe til meg, men det skader ikke vel. Jeg lærer av deres andre erfaringer )))
*1+1=2 små* Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 jeg er 7+3 i dag(ca) og skal til Jordmor! Fikk beskjed om å ha med urinprøve, første urinen om morran. LYKKE TIL! Er spent ejg og, men fikk beskjed om at hun IKKE skulle undersøke..bare snakke osv.
pandabjørn Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 hei ønsker deg lykke til hos legen i dag......jeg skal til legen 16 april, og jeg spurte legesekretæren om jeg skulle ta med urinprøve og da sa hun nei.....men det er sikkert forskjell fra lege til lege.. jeg har med urinprøve når jeg begynner hos jordmora som jeg gjorde sist jeg var gravid
pandabjørn Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 *blomster og bier=gravid* når jeg skal til legen 16 april så får jeg invendig ul slik at jeg kan se hjerte banke og at det er en liten spire der jeg har en super lege og jordmor jeg går hos, får akkurat det jeg vil )
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2007 Jeg tar med urinprøve så får de heller kaste den hvis de ikke har bruk for den Jeg har en lege som er kjempe snill og hver gang jeg har vært hos henne sier hun at bør få en uke sykemelding siden jeg ser sliten ut. Hun vet at jeg jobber 100 % som ingeniør plus annen hver helg (nesten hver helg) som hjemmesykepleier. Så ja jeg jobber mye men har nå tenkt å sykemelde meg fra hjemmesykepleier jobben da jeg har veldig vodnt i ryggen og er konstant kvalm. Egentlig helt unødvendig å jobbe som hjemmesykepleier men jeg jobbet der mye da jeg studerte og klarte aldri å slutte, jeg er blitt sååå glad i de gamle mennesker. Gud jeg har såå mange spørsmål til legen tror jeg glemmer halv parten når jeg kommer dit hehehhehe
*1+1=2 små* Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Mas@nder blir mamma 3.12. heldig du er!! Skal vel en tur til en privat gynekolog etterhvert, men første timen hos jordmor bare for å få info osv. Hvilken uke er du i? vil så gjerne se om hjertet slår...*sukk*lykke til alle sammen
*1+1=2 små* Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 hehe SKRIV OPP;) ikke no skam å ha med seg et ark med masse spørsmål, de er nok vant til å få MANGE. er jo bare sunt å spørre:) Eneste som er synn med jordmor, i forhold til gynekolog er jo at jeg ikke kan få undersøkelse av livmora...altså se om man ser noe*sukk* masse lykke til Tiger-baby:)
pandabjørn Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 *blomster og bier=gravid* jeg er bare 4+4 og når jeg skal til legen så er jeg 7+2 da jeg gikk gravid med førstemann så var jeg på innvendig ul 5+6, men denne gangen vil jeg vente til hjerte slår hjerte begynner å slå 25 dager etter unnfangelsen så da kan du kanskje regne ut selv når det slår...hvis du går inn på babyverden å sette inn første mens dag så ser du på lista hva som skjer fremover med babyen i magen ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå