♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Har en datter på 7,5 mnd som ikke sover godt i babysafen sin lengre... Hun liker å ligge på siden men hun kan ikke det i den.. så vi tok den vekk i går og da har hun sovet kjempe godt etter det... Problemet er bare det at jeg trodde det gikk bra for hun hater å ligge på mage... men i natt da jeg stod opp så jeg til min store engstelse den lille jenta vår som lå på magen... Hun hadde hodet godt ned i lammeskinnet sitt og sov søtt.... Er redd for å ha henne på mage jeg....er jeg bare overnervøs for mageleie eller hva sier dere andre ? erfaringer, tips, råd mottaes med takk Ha en fin dag alle sammen !
yasmina Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 7,5 mnd, da antar jeg at hun kan snu seg ? i så fall så er det ikke noe problem at hun ligger på magen. Begge mine har ligget på magen siden dem lærte å snu seg, mini har ligget på magen siden han var 5 mnd. Ikke noe problem det
Heira☆ Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Gutten min sover kun på magen han, det har han gjort siden han var 1 mnd gammel. Nå er han 4mnd og har ikke tatt noe skade av det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå