Hoppetussa Skrevet 28. mars 2007 #1 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har aldri oppfattet Ingrid som "rask i utviklinga", heller normal, men da jeg traff to andre mødre i går, men babyer på henholdsvis 9 og 10 mnd, så jeg at de ikke rakk ut armene for å bli løftet opp. Ingrid rekker armene ut når hun sitter på gulvet, eller når hun viser at hun har lyst til å sitte på andres fang enn mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 28. mars 2007 #2 Del Skrevet 28. mars 2007 Benjamin løfter ikke noe særlig, men når jeg rekker mine armer mot han og spør om han vil komme, så rekker han de litt ut og virrer med armene. Ofte med hele kroppene. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 28. mars 2007 #3 Del Skrevet 28. mars 2007 Amandus rekker ut armene han også:-) Men har øvd mye på det også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 28. mars 2007 #4 Del Skrevet 28. mars 2007 Ørjan er ganske tydelig på når han vill opp, når han vil til pappa'n sin og når han vil tilbake til meg ) Ingen tvil lenger ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 28. mars 2007 #5 Del Skrevet 28. mars 2007 Ingen tvil her heller.. Sitter å hopper på rompa og strekker på armene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #6 Del Skrevet 28. mars 2007 Snuppa strekker seg mot oss med armene når hun vil bli løftet, kjempe søtt synes jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 29. mars 2007 #7 Del Skrevet 29. mars 2007 Patrick er nettopp begynnt å rekke opp armene når han vil opp. Hvis han ligger på gulvet å vil opp,så kommer han bort å drar oss i buksebenet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 29. mars 2007 #8 Del Skrevet 29. mars 2007 alexandra har gjort da i sikkert 3 mnd nå... skal sei da fort i svingane her.. ho krabber rundt i heile leiligheten nå, e ikkje lett å halde styr på.. river ned alt ho får tak i:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anca har jente og gutt:) Skrevet 29. mars 2007 #9 Del Skrevet 29. mars 2007 Liam strekker også armene på en litt merkelig måte,men skjønner at han vil opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #10 Del Skrevet 29. mars 2007 Hun strekker seg mot oss med armene, men ikke alltid like tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 29. mars 2007 #11 Del Skrevet 29. mars 2007 Ja, Mathias rekker hender også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå