Gå til innhold

Rekker babyene deres armene ut for å bli løftet opp?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri oppfattet Ingrid som "rask i utviklinga", heller normal, men da jeg traff to andre mødre i går, men babyer på henholdsvis 9 og 10 mnd, så jeg at de ikke rakk ut armene for å bli løftet opp. Ingrid rekker armene ut når hun sitter på gulvet, eller når hun viser at hun har lyst til å sitte på andres fang enn mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Benjamin løfter ikke noe særlig, men når jeg rekker mine armer mot han og spør om han vil komme, så rekker han de litt ut og virrer med armene. Ofte med hele kroppene. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amandus rekker ut armene han også:-)

Men har øvd mye på det også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan er ganske tydelig på når han vill opp, når han vil til pappa'n sin og når han vil tilbake til meg :o)

Ingen tvil lenger :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Patrick er nettopp begynnt å rekke opp armene når han vil opp. Hvis han ligger på gulvet å vil opp,så kommer han bort å drar oss i buksebenet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexandra har gjort da i sikkert 3 mnd nå... skal sei da fort i svingane her.. ho krabber rundt i heile leiligheten nå, e ikkje lett å halde styr på.. river ned alt ho får tak i:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liam strekker også armene på en litt merkelig måte,men skjønner at han vil opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...