7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Han er straks 6 mnd og spiser 3 små måltider pr dag ved siden av pupp.. VI ahdde teknt å ta avvenning i påska,men så tenkte jeg at jeg skulle prøve å gi smokk for å se hva som skjedde.. og da ble det tyst hver gang og han sov videre,,ca 3 ganger i natt fikk han smokk... I går våkna han da 0530 og kom opp i vår seng for å spise litt.. så sto vi opp 0730.. I dag våkna han ikke før 0600 og deretter sto vi opp 0730 i dag og!!! Han legges kl 1940 ca.. Så sinnsykt deilig;=) håper det varer...
mammaentiltrulte Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 gratulerer !! det høres jo bare kjempe deilig ut. gleder emg til vi kan begynne med det
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 takk;=) Foreløpig har det gått veldig greit.. ikke no grining eller noe.. (oh jeg har gjort det-ikke pappan) men har putta inn smokken hver 2 time ca da.. men det går sikkert over:=)
Mamma'n t A & M + lille Emma Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Heisann. Vi er på 3 natta uten nattpuppen Første natta sov hun over selv, andre natta måtte jeg ta henne opp i 3 tia og bysse litt før hun roet seg og i natt har jeg bare puttet inn smokken 1 gang. Super flinke snuppa mi (hun er snart 7 mnd). Gikk mye lettere enn jeg hadde forestilt meg.. Håper oxo det varer....
Murmeline Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Deilig med søvn? Vi hadde jo avvenning forrige uke vi, og det gikk bra helt til hun ble litt forkjølet, da skled det ut igjen. Så ammer to gg om natta igjen, grrrrrrrr... Prøvde smokk ved første nattmåltid i går, det gikk ikke så bra. Får vente til hun er ordentlig i form igjen.
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Gratulerer! Så heldig dere er ) Vi har hatt relativt mye skriking, men det går da rette veien om ikke annet....!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2007 Takk:=) Det er ikke blitt så mye søvn enda da.. han vil jo ha smokk hver 2 t ca.. men det går vel over...:=) og DA skal jeg zzzznorke godt ja :=)
Johanne B Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 Da er vi to, men vi har gjort det helt uten å prøve:) deilig.. gleder meg til å sove hele natten:) er liksom vant til å våkne i 4 tiden, så nå må jeg bare venne meg av med det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå