fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 lite syte innlegg her, men... meg og kjæresten min har kjøpt stasjonsvogn, sånn at vi har stor bil med god plass når nurket kommer, trenger plass til både hundebur og barnevogn osv... vel, fikk lån og kjøpte en nydeli legacy. kjæresten min bor hos meg nå, og vi trives veldi med dette, og vi er superstolte... vel, godt hjemme hos hans foreldre(for kan ikke kalle henne svigemor, for vi er ikke gift, har jeg fått beskjed om:S) viser vi stolt frem en nyyydeli bil, som nettop er blitt våres... moren hans smiler og sier til meg at "det hadde vært bedre om han tok opp lån og kjøpte leilighet" "men vi har jo et fint sted å bo" svarer jeg blidt, men får bare beskjed om at, nei, sånn var det ikke... føler at leiligheten min eller det som jeg har aldeles ikke er bra nok for hennes sønn i følge henne, og hu har ikke sett leiligheten engang... 3april kommer de på kaffe her, for kjæresten har bursdag... det er noen få feil her, som gulvet er gammelt og trenger å byttes, og badet har fuktskader, ellers er det fint her. men jeg er nå livredd for å få henne over her.. hu er aldeles ikke ukoseli, men virker ytterst avvisende, og hu er jo glad for å bli farmor, men ikke særli engasjert, noe som er greit, for det er mine foreldre mer enn nok... men føler det litt trist at hu liksombare godtar meg fordi jeg er gravid og at hu på en måte ikke har noe valg, og jeg gruer meg som en hund til 3april. heldighvis er mammaen min også her, så har jeg noen som faktisk bryr seg. for hormonene mine er ikke helt greie om dagene, og noen skjulte spydigheter, kan nok lett få frem tårer...*ler*
*MeA* Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Det er ikke alltid like enkelt med "svigerforeldre" eller egne foreldre for den saks skyld. Når det gjelder bursdagsfeiringen ville jeg sørget for at det var ryddig (noe jeg regner med at det er) og så ville jeg hatt noen påskeliljer i en vase. Det er utrolig hvor mye noen blomster gjør. Det vil trekke bort endel av oppmerksomheten fra gulvet i tillegg til at det blir veldig koslig. Det gjelder å være litt utspekkulert... Lykke til!
ana baroma Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Gratulerer med ny bil!!! Leiligheten din er sikkert fin nok, de har jo ikke sett den:) Forsøk å skjul fuktskadene dersom de synes veldig godt, og gjør det koselig:) Og blir hun nebbete, så hev deg over det og si til deg selv at hun vet ikke bedre... Derfor greier hun ikke å oppføre seg som folk, hehe.
Solskinnsjenta Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Alltid kjipt med dem som må tråkke på andre for å fremheve seg selv. Ikke tenkt på at du skal pynte for "svigermor", men for kjæresten din som har bursdag! Hyggeligere å pynte for noen du vet vil sette pris på det! Får håpe at "svigers" blir litt mer engasjert når tulla kommer ut, og sikkert ligner på sin far - hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå