miss_chica Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 stemmer det at jeg skal være her når jeg er 12+2 i dag?? litt greit å vite kanskje.... hehe =)
Miss L å di Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 jepp, jepp, da er du på rette plassen!!! Velkommen hit c",) Deilig å være over "kneika"??
miss_chica Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 jah =) starta det hele med en fin ul med to søte bilder =) kjempegøy! nå vet jeg hverfall at det er en liten frisk spire på 5,6 cm som er inni der =)
Miss L å di Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 hehe... er vel en stund siden du var på ul da..Jeg var på ul for 2. gang da jeg var ca 12+4. Bilde ligger inne på profilen. På det andre bildet er h*n ca 9+2
miss_chica Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2007 jeg var der for to dager siden. er den altfor liten mener du? jeg har nesten ikke fått mage jeg i forhold til deg, men du er kanskje ganske tynn fra før av? søte bilder hverfall =)
Miss L å di Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Er nok sikkert helt normal størrelse på babyen din... Det varierer visst ganske mye virker det som:-) Min var 7 cm, men så trodde Gyn at jeg var lenger på vei bare fordi ungen va så stor... hehe... så du skal ikke se bort fra at babyen din er helt perfekt!!!
miss_chica Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2007 nei, ok. hehe.. kommer sikkert litt ann på om de måler hele eller fra rompa til hodet også. noen måler jo hele lengden. jeg ble satt en dag tilbake bare, så dette blir spennede. magen min ser bare feit ut om dagen den, virker nesten som den presser alt fettet fremover hehe hvor langt er du nå?
Miss L å di Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 Er vel omtrent 15+2 i dag tenker jeg... Har fått en kjempemage!!!! Hehe... har egentlig hatt litt mage siden uke 7 eller noe sånnt. Men vi bærer vel barnet forskjellig alle sammen :-) Jeg tør ikke å legge ut bilde av magen min nå, for den er så unormalt svær. Kanskje fordi jeg er så lav... Mye som skal ha plass på et lite område c",)
miss_chica Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2007 ja, hvis du er lav er det jo veldig forstålig. jeg er 1,73 så jeg har goood plass der inne =) hehe er det din første eller? jeg har en til på 2 år og 4 mnd, så dette blir spennende =)
Miss L å di Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 4 mnd????? Oioioi.. hehe... så gøy for barna å komme så tett!! Dette er min første ja, og jeg er bare 1,60, så her er det bare en vei å vokse: utover...!! Men 3 barn på 3 år er litt av en bragd! Tror ikke jeg vil prøve å kopiere, men det er jo som sagt sikkert utrolig morro for barna... Og så blir du "ferdig" med å få unger relativt kjappt sikkert... viss du sjønner hva jeg mener c",)
Miss L å di Skrevet 28. mars 2007 #11 Skrevet 28. mars 2007 Du hadde iallfall en pen mann og noen nyyyydelige unger!!! ÅÅh, sånne... hva skal jeg si... "blandingsbarn" (går det an å si) blir så pene!!
miss_chica Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. mars 2007 hehe, nei, har bare en på 2år og 4 mnd(28mnd). Så han er nesten 3 når babyen kommer hehe.. nei, aldri i livet om jeg orker tre barn så tett! da hadde jeg blitt gæærn! hehehe tror det holder med to jeg, maks tre..hehe
Miss L å di Skrevet 28. mars 2007 #13 Skrevet 28. mars 2007 Å guri malla!!! Nå ble jeg litt letta på dine vegne... hehe.... Men med en på snart 3 år, så er det jo perfekt!! :-D
Keep_on_trying Skrevet 28. mars 2007 #14 Skrevet 28. mars 2007 Gratulerer med vel overstått 1. trimester miss_chica Morsomt å lese at det gikk fint på ultralyd:) Vi var på en ultralyd i forrigårs, og der fikk vi vite at vi venter en gutt:) Jeg så kjønnet klart og tydelig selv også Jeg kommer vel innom kontoret igjen om ikke lenge:p Hehe:) Spent på om jeg får feriepengene nå, eller om jeg har gått i glemmeboksen denne gangen også som med alt annet!
miss_chica Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 28. mars 2007 hehe..så gøy! ja, jeg fikk to fine bilder =) så gøy du venter en gutt da! har dere bestemt navn? jeg henger mye på facebook nå siden vi ikke har msn på jobben lenger, så bare å legge meg til der om du også har facebook =)
miss_chica Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 28. mars 2007 jah..jeg hadde ikke orka tre stk. ikke enda hverfall =) hehe men takk for at du syns sønnen min var pen da =) om du vil se mere har jeg bilder på www.romeo-felipe.piczo.com også =) du har ikke facebook forresten?
Miss L å di Skrevet 28. mars 2007 #17 Skrevet 28. mars 2007 joda, jeg har facebook.... men jeg er ganske grønn da, så jeg aner ikke hva som går an å gjøre der inne. Har meldt meg inn i BIM- gruppa..
miss_chica Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #19 Skrevet 28. mars 2007 på facebook?? jeg vet ikke hva du heter hehe men jeg er ikke med på bimgruppa da..hakke hørt om den
Miss L å di Skrevet 28. mars 2007 #20 Skrevet 28. mars 2007 ååånei... hehe... da så. Forstår ingenting av den sia jeg..... facebook alså... Er jo aldri noe som skjer der...
miss_chica Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #21 Skrevet 28. mars 2007 nei, meningen er at man skal søke på navn og finne gamle kjente og legge de til på en venneliste.man kan sende mld til alle og skrive til dem under messages. veldig morsomt når man først setter seg inn i det =) jeg har funnet venner og venninder jeg var venner med for 10 år siden og som jeg gikk på barneskole med og sånn. veldig gøy! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå