Gå til innhold

Vannet gikk i natt- når starter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk litt over 4 i natt, og renner fortsatt...litt blod i det. Kjenner litt tak i magen innimellom,men ikke spesielt vondt eller ofte enda...Har derfor avtale med sykehuset litt senere i dag...

Når kan jeg vente at det setter i gang tro? Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke svare på spørsmålet, men vil bare ønske deg masse lykke til!! Nå er det ikke mange timene før du har nestemann i armene! :) Har selv 13 dager til termin å håper snart det skjer noe her!!

Lykke til!!!

Skrevet

takk:-) Du også:-)

merkelig følelse å sitte å vente på at det skal begynne å gjøre vondt!

Skrevet

har ikke opplevd dette selv, men det sies at er du førstegangsfødende og vannet går så blir du satt i gang hvis ikke noe skjer innen 2 døgn. Er du andregangs så blir du satt i gang innen 1 døgn.

Så det er nå ikke lenge til uansett da.. LYKKE TIL

Skrevet

hei,med førstemann gikk vannet mitt 06 om morgenen,og veene begynte i 18 tiden,dro på sykehuset klokken 0130...så det kan ta litt tid før veene kommer,tror d variere veldig!!

Lenge igjen er d ihvertfall ikke!!masse lykke til!!

Skrevet

Hei..

Tror det er veldig forskjell fra person til person dette med når fødsel starter etter at vannet er gått..

Kan uansett fortelle om min erfarning da vannet gikk med brak.. Rettere sagt så hørte jeg to knepp fra magen og straks etterpå fosset alt ut.. Dette skjedde kun på denne måten med med førstemann og vannet gikk rundt 5 på natten.. Vi dro rett til sykehuset og var der akkurat 6 og prinsen ble født 06:56..

Nummer to var ennå kjappere, men da visste jeg ikke at vannet var gått for jeg skulle bare opp på sykehuset for en sjekk om mulig UVI og i taxi rett utenfor sykehuset kom første vee.. 27 minutter og 8 nye veer var han ute.. Fødte mens jeg ble trillet inn på transportsengen..

Vil uansett bare ønske deg lykke til og håpe at det går like rask og problemfritt som med meg..

Skrevet

Oi! Dette kommer til å bli en merkelig dag...

Skrevet

Spennende! Vannet mitt gikk i ett-tida på dagen, men det var misfarget (brunt, for babyen hadde bæsjet) og da blir man satt igang raskere. Riene begynte aldri av seg selv her, fikk først modningspiller, etterhvert drypp. Babyen var ute ca. 12 timer etter vannavgang, men det endte dessverre i hastesnitt for meg (pga babyen var stresset).

Ønsker deg all lykke til, kjenner følelsen med å "vente på at det skal gjøre vondt"!

Skrevet

oi, ville bare ønske deg lykke til. når er terminen din? virker som at mange føder nå. håper å kaste meg på den bølgen jeg også.

tenk snart har du babyen din!!

Skrevet

Vannet mitt gikk kl. 08 og veene startet kl.16.

Skjer det ikke noe av seg selv blir du satt igang fra 1-2 døgn etter at vannet gikk.

For en utrolig spennende dag!!!!

Lykke til!

Skrevet

Med min nr to så gikk vannet i halv fem tiden om natta og riene begynte ikke før 22-23 tiden. Prinsen kom halv åtte neste morgen.

Hvordan går det nå? Har riene begynt? Hadde vært kjekt om du kunne holde oss oppdatert! :-)

Lykke til!!!!!!!

Skrevet

Med min første så gikk vannet kl 04 og riene kom kl 08.

Men på sykehuset så sa de at det kunne ta 1-2 døgn før riene kom..

Men tvi tvi..

Kjenner igjen følelelsen..Du vet på en måte at det snart er i gang,bare og vente på smertene liksom..

Lykke til!!!

Skrevet

Den lille prinsen kom til verden 29/3- kl 1000:-) Vel hjemme nå.

Hvordan går det med dere?

Skrevet

Hei snart har du e baby.

Med min nr 2 gikk vannet en lørdag kveld også ble hun født mandag morgen. Ingen som sa noe om å sette igang. Men alle ting varierer jo. LYKKE TIL.

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen!!! Må kose dere masse og lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...