Gå til innhold

Knallpositive ELtester paa meg i dag (moerkere enn kontrollstreken)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg var helt avklart naa en stund, og saa skulle jeg bare teste en av de (utallige) ELtestene jeg har liggende, for aa se om det er noe der... Litt saann teit testing egentlig, siden legen sa at det nok ville gaa minst en uke, gjerne ti dager foer EL. Har han tatt helt feil?

Tok noen ELtester i begynnelsen av uken da noen av dere raadet til det for aa sjekke om det var tidlig graviditet, da var de negative, bare en oersvak strek som jeg ikke tolker som noe som helst. Naa er streken absolutt like sterk som kontrollstreken, og jeg hadde bare oerlite urin aa bidra med...

Var jo hos legen i gaar, med utvendig/innvendig UL, Abbott test og det hele, han saa mange egg, men ikke noen som var modne for slipp enda.

Streken er forresten like sterk som, og halve streken er til og med sterkere enn, kontrollstreken, og jeg har aldri hatt utslag paa ELtester foer. Da er det kanskje bare aa hoppe i hoeyet da tenker jeg!

Det var forresten tidenes slimete samling der nede....ikke som det elegante slimet jeg normalt har, hehe.... Klyse, kaller vi dette. Litt saann som de som slutter paa pillen har beskrevet.

Det var som pokker til effektivitet, spennende uke her i hvert fall. Kan dette ogsaa vere en veldig tidlig graviditet, som legen ikke saa i gaar?

Det jeg kanskje lurer mest paa her:

Slaar ELtester ut paa gravititetstester, ogsaa foer Abbott (gravitesten legen tar) slaar ut paa graviditeten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke med testene, men dette var da veldig veldig gode nyheter Femina! Sex på morran, masse slim og positiv el test. Da blir det nok julebaby på deg ja!

Skrevet

kjør på !!

er nok el på gang her.

bare å starte jobben med en gang;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...