Gå til innhold

Moden mor ja.. men ikke akkurat bæssmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har det skjedd da.. og jr er bare 4 mnd, og så skal jeg bli bæssmor om 6 mnd.. Ka ska me seio då ? Datteren min er 20 år så det er jo ikke unormalt akkurat, men veeeldig rart.. Skulle jo ønske jeg ble bæssmor når jeg hadde tid.. Nå blir det liksom litt lite av det da, men en liten selv+flere barn+ jobb+mann(ikkeminst....) hus og hjem...

Flere her som meg ?

Vrææææææl...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! =)

Du spurte sikkert ikke mora di du heller, om det passet henne å bli bestemor da du fikk din første.

;o)

Eldstemannen min fyller 23 i sommer. Han er gift, men de har ikke tenkt på småfolk enda. Dvs tanken har de, men de vil ikke gjøre mer med det enda.

Fornuftige folk, de to ungdommene =)

Jeg må innrømme jeg titter på babyklær og tenker fremtidige barnebarn innimellom.

Skrevet

Synst du er kjempe heldig jeg :0)

Håper jeg en dag får samme gleden som deg og bli bestemor.

Gratulerer så mye sier jeg da.

Hilsen ei som hadde ett helvete med sivigermor da hun skulle bli farmor,største ULYKKEN i verden det,jeg var 21 år.

Skrevet

Jeg skal ikke bli bestemor, men jeg heier på deg uansett!!!

HEIA HEIA.... du blir jo verdens betse mormor uansett!

Mine foreldre er sånn bizzy-bie mennesker som jobber og jobber og holder på med sitt, men når de da først har tid til ungene mine så har de virkelig tid, og det er helt suvverent!

Jeg tenker det skal blir finfint jeg! og tenk så fint at du kan hjelpe på telefon da, med så nylig erfaring da.... det kan jo rett og slett ikke bli bedre!

:-)

Skrevet

Gratulerer så masse! Skjønner at det er rart å bli mor og mormor i løpet av så kort tid, men vet det har skjedd med andre før deg :-)

Skrevet

gratulerer ;o)

jeg ble mormor dagen før jeg selv ble mamma igjen.

det var spesielt,morro og et under =)

du kommer fort til å se at det blir noe helt annet enn du tror nå.selv om du er småbarnsmor,så finner du masse tid til å være bestemor.

du er heldig,det skal du vite.kos deg med ventetiden.når dagen kommer er du tussete som bare det ;o)

Skrevet

Hei.

Jeg har en liten selv på 14 mnd og skal bli mormor i slutten av juli.

Ble litt satt ut med engang jeg fikk vite det, men nå bare gleder jeg meg.

Er blitt skikkelig bestemor, har kjøpt stoff og skal lære meg å sy :-)

Har selv 4 barn og har aldri brydd meg om sånt før....

Jenta mi er bare 16 år, så hun blir en veldig ung mor, og selv er jeg ikke mer en 37 når jeg blir mormor.

Lykke til og gratulerer

Skrevet

-lykke til, det blir nok kjempestas når den tid kjem. Må sei at for min egen del høyrest det veeeeeldi rart ut om det var meg som skulle bli mormor, -ei mormor er vanligvis godt opp i åra ;-) , og vi er jo berre `ungfoler` hehehehe!. Men eg er sikkert på at det er veldi arti også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...