vimseline Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Har følt meg så utrolig rar i dag. Var ute å gikk tur, da strålte det smerter nedover på innsiden av lårene, klarte nesten ikke gå. Så fikk jeg kynnere, og vondt inni der... (skjeden) Nå har jeg mageknip og kynnere om hverandre. Er sur i magen, så det kan jo være bare luft. Føler meg usikker. Er kvalm også. Please kan noen svare meg....
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Jeg ville ringt sykehuset å pratet med dem på fødeavdelingen. du kan ringe når som helst dit
callmebecka Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Vanskelig å svare på, ring føden! Ikke fordi jeg tror det er noe galt, men fordi du kanskje er igang... Jeg klarte ikke å skjønne at de knipene jeg kjente var rier...og kom inn når det var 1 min mellom de...synes ikke det gjorde spesielt vondt. Lykke til!
2småkrapyl Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Vimseline: er du her enda? Har du ringt, og hva sa de? Jeg har hatt liknende følelse i dag. Vondt i magen-knip-liknende. Vondten er på oversiden av magen. Føltes nesten som jeg er skikkelig sulten i dag tidlig. Snakket med jordmor og hun sa at det "kan" jo være opptakten til fødsel, men ville at jeg skulle ringe føden hvis det fortsatte lenge.... Har født en gang før, men da var det ikke sånn! Er bare spent på hva som skjer med deg. Jeg er 38 uker på vei. Ble plutselig stresset da jordmor sa det kunne være fødsel. Ikke det at jeg vil vente noe lenger, men bag må pakkes og seng må skrus opp m.m
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå