Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Hipp hipp hurra for deg som har bursdag idag:-) Håper du får en flott dag med masse oppmerksomhet;-)) Klem
Karomamma Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Tusen takk!! Liker godt litt oppmerksomhet og er veldig glad i bursdager, både andres og mine. Og det passer jo kjempebra i dag Det er så koselig å få meldinger og mailer i dag. Hurra!!
Little Miss Naughty Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Hurra , hurra. ha en topp dag i dag.
dritgrei hei hei! Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 HUUUUURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! ser du jeg går i tog KAROMAMMA??? jeg tusler rundt her og drikker te og flagger litt og går i tog for deg. Jeg glemtenemlig å bestille Kampen Janisjar til deg ( vet slett ikke hvordan det skrives, men tanken var god :-)..................) Ha en toppen fødelseda' klem fra
phantomet Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Pamparapei.... Jeg vil være med i opptoget! Dritgrei leder an, og jeg kommer bak med det nyeste instrumentet i korps sammenheng...nemlig krakilsk Maake! Gratulerer så mye med bursdag! Klem klem
♥Snulder Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Gratulerer med dagen!!!! Så dumt at jeg ikke har adressen din, for da kunne jeg sendt deg et av mine "fantastis"-skjeve bursdagskort ;=)
Trollmora Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Hipp hipp Hurra hurra hurra ! Selv om jeg har liten tid for dibbing nå så er det gøy å være med på bursdagsfeiring. Kos deg masse i dag )
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 blir med her og jeg ;o) hurrey for bursdagsbarnet !!! klem klem kleeeem =)
Gummelillan Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 Hipp, hipp, hurra!!!!!!!! Håper dagen har vært fin. Den er DIN!!!!!!!!!!!!!!!!! Stooooooor bursdagsklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå