mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Denne gangen må jeg være først??? Siden dette er en av de få bursdagene jeg kommer til å huske. Ha en god natt først, og så må du ha en kjempefin bursdag... Med kaker, kaffe, presanger, mat, vin og hva det enn måtte være. Dagen er din og du bestemmer hva du vil ha. GRATULERER!!!!
Karomamma Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Tusen takk Har allerede blitt sunget for to ganger og fått masse klemmer og en dobbel latte med lettmelk!! Og for en fin dag det er i dag
dritgrei hei hei! Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 jeg vil bli med på denne natte hilsenen også.... håper du sov godt... :-) og ja, gratulerer igjen!!!
Maud Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Gratulerer med dagen! Det er en flott dag å ha bursdag på her i Oslo med sol og glede. Håper du nyter dagen :-)
Tiggywinkle Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Gratulerer så mye med dagen. Fint vær i dag betyr at du har vært snill i ett helt år:-)
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 grattis med dagen !!!!! håper du fikk kaker,pakker og masse klemmer. bursdagsklem fra meg =)
Gummelillan Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Gratulerer med dagen, gratulerer med natten ;-) Håper det har blitt masse klemmer, sanger, kaker, tog og tjohei! Nok en bursdagsklem fra
Karomamma Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 Tusen takk, alle sammen.Og så to tråder, da gitt. Dere er fine Det har vært en kjempebra bursdag! Strålende vårvær, snill og kjekk mann, søt og kvikk snuppeline og i det hele tatt.... FLOTT! Jeg fikk en herlig presang - fotbad med massasje!! Tenkte å teste det i kveld og gleder meg noe sinnsykt. Føttene mine er ikke helt vant til å gå i kule høyhælte støvletter etter to års pause, så der har Karopappa vært oppmersom når jeg har akket meg i vinter... Vi har et forferdelig jag på jobben for tida, men i dag har jeg latt jobb være jobb. I stedet har jeg tatt laaaaange kaffepauser i sola og svart på koselige SMSer og skravlet i telefonen. Toppet feiringen med nydelig middag og bananasplit til dessert. Karosnuppa likte menyen til kvelds, kan man si! Håper dere andre har hatt en fin dag, dere også! Og husk, det finnes alltid noe å feire
Superlis Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 Litt seint men....Gratulerer med resten av kvelden! Flott at dagen din har vært fin:) Håper morgen dagen blir like bra!!!! Og det blir den nok etter fotmassasje:)
Urtete Skrevet 29. mars 2007 #11 Skrevet 29. mars 2007 Gratulerer med vel overstått, Karomamma! Et år eldre og et år klokere! :-)
Natteravnen* Skrevet 29. mars 2007 #13 Skrevet 29. mars 2007 Gratulerer med vel overstått Karomamma, bedre seint enn aldri med gratulasjonar håpar eg! c",) (ps, her e berre heilt nydeli no altso......12 grade i går og kjeeeeempesol) våren er endeleg også her i vest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå