Gå til innhold

GRATULERER MED DAGEN (natten) Karomamma!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne gangen må jeg være først??? Siden dette er en av de få bursdagene jeg kommer til å huske.

 

Ha en god natt først, og så må du ha en kjempefin bursdag... Med kaker, kaffe, presanger, mat, vin og hva det enn måtte være.

Dagen er din og du bestemmer hva du vil ha.

GRATULERER!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk :)

Har allerede blitt sunget for to ganger og fått masse klemmer og en dobbel latte med lettmelk!! Og for en fin dag det er i dag :)

Skrevet

jeg vil bli med på denne natte hilsenen også.... håper du sov godt...

 

 

:-)

 

 

og ja, gratulerer igjen!!!

Skrevet

Gratulerer med dagen! Det er en flott dag å ha bursdag på her i Oslo med sol og glede. Håper du nyter dagen :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen.

Fint vær i dag betyr at du har vært snill i ett helt år:-)

Skrevet

grattis med dagen !!!!!

håper du fikk kaker,pakker og masse klemmer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bursdagsklem fra meg =)

Skrevet

Gratulerer med dagen, gratulerer med natten ;-) Håper det har blitt masse klemmer, sanger, kaker, tog og tjohei!

 

Nok en bursdagsklem fra

Skrevet

Tusen takk, alle sammen.Og så to tråder, da gitt. Dere er fine :)

Det har vært en kjempebra bursdag! Strålende vårvær, snill og kjekk mann, søt og kvikk snuppeline og i det hele tatt.... FLOTT!

 

Jeg fikk en herlig presang - fotbad med massasje!! Tenkte å teste det i kveld og gleder meg noe sinnsykt. Føttene mine er ikke helt vant til å gå i kule høyhælte støvletter etter to års pause, så der har Karopappa vært oppmersom når jeg har akket meg i vinter...

 

Vi har et forferdelig jag på jobben for tida, men i dag har jeg latt jobb være jobb. I stedet har jeg tatt laaaaange kaffepauser i sola og svart på koselige SMSer og skravlet i telefonen. Toppet feiringen med nydelig middag og bananasplit til dessert. Karosnuppa likte menyen til kvelds, kan man si! Håper dere andre har hatt en fin dag, dere også!

Og husk, det finnes alltid noe å feire :)

Skrevet

Litt seint men....Gratulerer med resten av kvelden! Flott at dagen din har vært fin:) Håper morgen dagen blir like bra!!!! Og det blir den nok etter fotmassasje:)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått, Karomamma!

 

Et år eldre og et år klokere! :-)

Skrevet

Flott at du hadde en fin dag igår... :-)

Skrevet

 

Gratulerer med vel overstått Karomamma,

bedre seint enn aldri med gratulasjonar håpar eg!

 

c",)

 

(ps, her e berre heilt nydeli no altso......12 grade i går og kjeeeeempesol) våren er endeleg også her i vest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...