Gjest Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Har egentlig ikke tenkt så mye på det ennå, men tida går jo så fort og magen vokser jo bare den;) Blir gøy da, når i nov fikk du
Lille pastill Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 25. november, enn du? Jeg har tenkt veldig mye på dette med to tette nemlig, syns frøkna er så liten og det er rart å tenke på at hun skal bli storesøster. Får av og til litt dårlig samvittighet for at hun ikke får ha oss for seg selv litt lengre... Men samtidig har jeg tro på at det blir veldig fint når nurket kommer:) Har du tenkt i sånne tanker?
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Mi kom den 7 Nov.. Syns ikke tuppa er så lita mere.. men er veldig rart å tenke på at hun skal bli storesøster om ikke mange mndene ja... Jeg har tru på at det ikke blir så stor søskensjalusi"drama" når det er så kort tid mellom dem, gleder meg masse- men gruer meg også litt.. Det rareste er faktisk å tenke på at jeg skal bli 2barnsmor snart;)
Lille pastill Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Sant nok. Lurer på hvordan det blir å være mamma til to? Akkurat nå klarer jeg ikke å forestille meg at jeg skal bli like glad i nr to som i hun jeg allerede har, selv om jeg skjønner at det kommer jeg heldigvis til å bli:)
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Den har jeg også tenkt mye på..hvordan kan man bli like glad i 2 stk som den man har nå...
Lille pastill Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Det er rart hvilke totalt andre spørsmål og bekymringer som dukker opp når man er gravid med nr to enn i den første graviditeten. Da jeg var gravid med førstemann bekymret jeg meg for kosthold, toksoplasmose, liv og slike ting - men denne gangen tenker jeg ikke på sånt, det er helt andre ting som søskensjalusi og det å skulle dele oppmerksomheten sin på to små som kverner i hodet mitt.
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Hehe du har et poeng der ja;) Også har man ikke tid til å tenke så mye heller, tida flyger jo nå. Sist hadde jeg telling på hvor langt og ditt og datt- ikke det samme nå
Lille pastill Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Plutselig er man halvveis og har enda ikke bladd i ei eneste svangerskapsbok eller gravid-blad. Jeg har nok med å løpe etter duracell-kaninen av en (snart) 1,5-åring her hjemme:) Jeg var skikkelig utålmodig og holdt nøyaktig telling på uker og dager sist - nå vet jeg knapt hvilken uke jeg er i, og syns det er helt i orden at det er ei stund til fødselen...
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 Får gravid i posten, men står jo ikke noe særlig i det. Tuppa mi er i bhg hun da, så sliter meg ikke ut.....(bortskjemt) Du har termin på bursdagen min faktisk;) en fin dag det:)
Lille pastill Skrevet 27. mars 2007 #10 Skrevet 27. mars 2007 Det står vel stort sett det samme nesten hver gang? Var en ivrig leser sist. Jenta mi går i bhg hun også, så det er bare om ettermiddagene jeg har hendene fulle. Men det er en herlig alder:) Jeg fødte fem dager over termin sist, så kanskje jeg denne gang har en real sjanse til å føde på termin og bursdagen din? Fødte du over termin sist gang?
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #11 Skrevet 27. mars 2007 Ble satt i gang 9 dager før termin pga stort vekstavvik..Men ble hastesnitt på tuppa her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå