sajam Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Koker dere pærene, evt hvor lenge? En annen ting, er det flere barn som får vondt i magen av grøt? Minste frøkna får så utrolig vondt i magen av grøt. Hun har kunn fått smaks porsjoner, er bare 5,5mnd. Hun trenger snart litt mer mat enn pupp og et par teskjeer med fruktmos. Noen med noen lure triks?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Kokte 15 pærer i dag og hadde 8 svisker sammen i ca 5 minutter. Så lot jeg pærene koke videre i ca 10 minutter. Ble kjempegod :-)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 En mindre oppskrift: Pære- og sviskemos Skrell og del opp to pærer i småbiter Kok bitene i litt vann, sammen med to svisker i ca 5 min Fjern sviskene nå, med mindre du vil lage et avføringsmiddel! Sil av safta og mos de kokte pærebitene Kokevannet kan brukes senere til å koke grøt på, så får den ekstra god smak! Prøv det samme med eple/aprikos!
sajam Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2007 Tusen takk ) Da skal jeg kle på barna og gå på butikken for å kjøpe pærer og svisker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå