Gå til innhold

Acta Graco vs. Maxi cosi

Anbefalte innlegg

Skrevet

På snik-besøk fra 2. trimester.

Er det noen her som har erfaringer med acta graco eller maxi cosi bilsetene for baby?Har fått penger av svigers til å kjøpe, men vet ikke helt hvilken type jeg skal kjøpe. Har lest at maxi cosi`en er best i test, men har hørt så mye bra om acta graco også. Hva syns dere er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt maxi cosi denne gangen , fodi den kan klikkes på Quinny-vogna med adaptere, ellers hadde det vel vært ett fett hvilken jeg hadde valgt, men hadde muligens valgt den uansett hvis den var best i test. Ville uansett hatt et sete med base, det gjør ting utrolig mye lettere, angret på at jeg ikke hadde kjøpt det sist, så denne gangen "tar" jeg igjen.. ;)

Skrevet

har ikke prøvd begge.. men har selv kjøpt acta graco.. er veldig fornøyd me den.. den er litt billigere en maxi cosi sin av den grunn jeg valgte den.. er jo en ny modell og den er jo ikke testet. er jo kjempe snedig me base

Skrevet

Acta Graco kan du oxo kjøpe vogn til å klikke på..

Skrevet

men basen må du kjøpe utenom ikke sant?og på acta graco`en følger basen med...?

Skrevet

jepp Acta Graco koster 1599 hær med base. mens maxi cosi koster 1990 for setet og 1200 for basen..

prisene varierer noe da..

er billigere i sverge..

Skrevet

oi, det var dyrt. De hadde jo maxi cosi`en for 999 kr på barnas hus for ikke så lenge siden

Skrevet

jepp så d sto d hær inne.. men er ikke noen plasser i nærheten at de har den butikken hær da...

men ha bestemt meg for acta sitt da så.. å når den er mye rimeligere me base kjøpte jeg bare den.. basen tror jeg ikke du får så veldig mye billigere...

Skrevet

Ja...men det var vel et sete som man ikke kunne klikke på base.

Skrevet

d de hadde på barnashus? kunne kjøpe base utenom.. sa de som hadde vært der å kjøpt..

Skrevet

ok... var ikke det hun i butikken sa til oss... men men... vi endte iallefall med graco:)

Skrevet

Kan kjøpe maxi cosi både med og uten base. For å få den til 999 på barnas hus må du spørre om det. For de skulle ha den til fast lavpris, men så har de satt den opp. Men jeg spurte og da fikk vi den til den prisen (har ikke kjøpt den enda, men skal til helgen) Velger maxi cosi fordi det er en liten pute i den, slik at babyen får bedre støtte til ryggen, selve stolen blir ikke så dyp.

Skrevet

Vi valgte akta graco mest pga prisen. Vi skulle he med base uansett og da ble dette setet mye billigere.

Dessuten har vi flere venner med erfaring fra dette setet og de er alle veldig fornøyde!!

Skrevet

Jeg kjøpte min Acta Craco på Happyland i svinesund for ca 1300kr ink. base

Skrevet

Vi kjøpte også Akta Graco og er fornøyd med det setet. Men det jeg har stusset over i ettertid er at på vårt sete så er det ikke sånn 'pute i bue' som skal være rundt hodet på babyen. Om dere skjønner?

På de fleste seter er det sånn pute som blir liggende rundt hodet til ungen, men på vårt sete er det andre puter liksom. Men ingen som ligger i slik bue. heh.. innvikla!:P

Skrevet

jeg la også merke til det når vi kjøpte det nye setet til akta graco..... Logoco s... Men jeg regner med at det ikke gjør så masse siden det er det nyeste bilsetet dems... (kjøpte forresten også i Sverige og i norske kr ble det ca 1260kr)

Skrevet

I all min uvitenhet......

Hva er "base"??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...