Gå til innhold

Trondheims jentan:0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for nok et hyggelig treff, kjempe koselig å møte dere alle. Håper på nytt møte etter påske:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det va veldig koselig;) vi ska nok sett opp et treff etter påske vettu

Skrevet

Var det mange som var der denne gang da? Håper jeg kan være med neste gang. Var litt sur da jeg satt i Nidarosdomen på Grieg-konsert og bare tenkte på BIM-treffet...

Skrevet

Hehe, HVA? Hva slags konsert var det? :)

Jeg håper at jeg får hivd meg med på neste treff. :) Litt kjekt å møte andre gravide i byen :)

Skrevet

Ja kom kom Anne-B, vi har det veldig koslig på treff:)

Skrevet

Samboeren min har en kompis som synger i kor og hadde konsert i Nidarosdomen, og i dag var det konsert med musikk fra Grieg...ja Edward Grieg!Samboeren min ville så gjerne ha meg med på en "konsert" og snill som jeg var sa jeg ja, før han hadde kjøpt billetter og sagt hvilken konsert det var, og før jeg visste at det skulle være BIM-treff!!*arg*

Skrevet

neste gang kommer jeg vettu....HVIS jeg har tidlig-vakt den dagen;)

Skrevet

etter påske har ikke jeg fått tidspunkt for når jeg skal jobbe(praksis) men er så heldig at jeg kan bestemme pittelitt selv. Men jeg stemmer for kl 19 på torsdag 12. april=)

Skrevet

eller var det kanskje den dagen du ikke kunne?isåfall har jeg onsdag på 2. plass=)

Skrevet

Eneste dagen det ikke passer for meg er Torsdag, da er min samboer opptatt hele kvelden...

Så hver dag untatt Torsdag..

Skrevet

onsdag onsdag onsdag=)eller fredag?eneste dagen som ikke passer for meg er tirsdag!hehe

Skrevet

Da sier vi Onsdag 11 da.. forslag til plass vi kan dra da

Skrevet

er ikke så cafè-kjent her i tr.heim for min favoritt er og forblir Bare Blåbær. Og så var jo ericksen veldig fin med tanke på mange folk, for den gangen var vi jammen mange.Ellers har vi jo choco boco men der tror jeg ikke det er plass. Er jo bare masse småbord der.

Skrevet

I dag var vi ikke så mange, var super koselig på bari..

Arti å prøve ut nye plasser syns jeg..

Så for min del så kan vi godt prøve ut flere nye plasser.

Skrevet

jeg er med på det jeg=)hva med bar sofa da?

Skrevet

ja, tenk litt du, eller finn på et annet sted=)eller et sted på solsiden kanskje=)luna,bermuda +++

Nå skal i allefall jeg legge meg.God natt!

Skrevet

Hva med nattergalen? Tror de får til langbord der. Tror Luna har stengt, deskal iallefall stenge snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...