Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Tårene renner i strie strømmer og jeg er helt skjelven............. Siste scenen, så står hun så vakker, akkurat som jeg husker henne.......jeg drømte i natt at hun hadde på seg noe limefarget og der står hun, midt i bildet, i limegrønt.................WOW............dette var sterkt......!!!!!!!!
phantomet Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Så sterkt, flott og viktig!!!!!!!! En liten godmelding fra søsterem din til deg min venn.... Klem klem
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 jeg så henne også...... så rart, og fint på samme tid
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2007 Hun sto midt i siste bildet, i limegrønn jakke, en mann (kjempegod venn av henne på 50 år) holdt rundt henne.....så zoomet de bildet utover.........Så fantastisk!!!! Snakket akkurat med barna hennes og de var så lykkelige.......syntes det var så flott å se mamman sin:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Så fint....sove godt og drømme om søster`n
Dailis Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 Så flott, det må være spesielt. Jeg prøvde å se, men ikke lett å kjenne igjen fra et bildet. Så fint at hun var med da, at dere fikk sett henne igjen=D klem
Ronja65 Skrevet 30. mars 2007 #10 Skrevet 30. mars 2007 Får rysninger, så flott... Men, hvordan du kunde se henne? Uansett er jeg gla for din skyll:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2007 I siste episode av Seks som oss som har gått på TV2:-)) Helt fantastisk:-))
trebarnsmamma Skrevet 1. april 2007 #12 Skrevet 1. april 2007 ble bare så nysgjerrig, så akkurat den episoden, hvem var hun?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2007 Siste scenen, ved bålet da det brant, i grønt sto hun og så på det sammen med en mann. Og akkurat da hun var midt i bildet, zoomet de bildet utover og oppover...... Det var sterkt, siden hun døde i februar:-)
trebarnsmamma Skrevet 2. april 2007 #14 Skrevet 2. april 2007 Åh ja det kan jeg tenke meg var en sterk opplevelse.
Luka har 4barn♡ Skrevet 2. april 2007 #15 Skrevet 2. april 2007 Oj, det var spesielt. At du drømte om henne akkurat som hun var. Kanskje hun var hos deg og fortalte at hva du skulle se etter :-) Klem til deg som har mistet søsteren din. Vondt å miste sine kjære..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 2. april 2007 Ja det var en fin drøm, og hun er stadig innom meg i drømmene og forteller meg ting, det er spennende:-) Vi fikk ikke tid til å utveksle alt da hun levde, men kjekt når vi har kontakten i drømmene:-) Sikkert underlig for noen, men for oss så er det helt naturlig:-) Så hun er ikke borte, kun fysisk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå