Gjest Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Når gir dere de det i så fall? Har kjøpt et lite egg jeg tenkte å fylle til henne, men er litt redd hun spiser alt på en gang...
Snubi Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Hei! Har ikke tenkt så mye på det ennå, men tror vi kommer til å kun gi han litt av gangen, for han spiser nok opp alt han får tipper jeg. Får heller fylle i litt nytt neste gang han skal få, så har vi bedre kontroll på hvor mye han putter i seg. Da jeg var liten fikk vi påskeegget på påskeaften )
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Kjøpte ett ganske stort påske egg til han i år. Men tenkte at jeg kunne kjøpe noen små leke biler i. + litt snop. Vil ikke gi han alt for mye snop. Men koslelig at han får ett påake egg til påske. Er påskeaften som er dagen for påske egg.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Jeg tenker at vi kan fylle det med hans favoritter - rosin, nøtter og solsikkefrø! Det er på påskeaften man får det.
___ Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Vi kommer til å gi vår eldste et påskeegg på påskeaften ettermidag. Det kommer til å være litt størrelse på det men det er forde det kommer til å være mest frukt der. Noe sjokolade og marsipan blir det også men ikke så veldig mye. Jeg håper hun kommer til å spise alt snopet samme kveld. Jeg har ikke noe ønske om at hun skal venne seg til å gå rundt å småspise sjokolade til stadighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå