Gå til innhold

Er han for liten til sydentur

Anbefalte innlegg

Skrevet

når han er 6-7 mnd? Ser for meg at han krabber rundt i varm sand :(

Hvordan har dere så små mobile barn på stranden? Basseng er utelukket. Vogna blir sikkert veldig kjedelig etterhvert, tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestillt syden tur,da er junior 5 mnd.tror ikke det skal være noe problem. hvorfor kan han ikke bade i basseng`? Ta med et stortpledd og masse håndklær på stranden.og en paraply/parasoll

Skrevet

vi skal ta med junior til gran canaria i sommer, da er han 7 mnd. er sikker på at det kommer til å gå kjempe bra:) hvorfor ikke bade i basseng ja?? det skal da ikke være noe problem? ser for meg at vi ommer til å være mest ved bassenget..er oppvarmet barnebasseng der. tenkte å kjøpe et lite telt til å ha med på stranden som han kan kose seg i..http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10103&storeId=16&langId=-14&productId=76450

dette teltet er billig og tar liten plass, kjempesmart:)

Skrevet

Neida han er ikke for liten. Smór ham inn med hóy faktor - mange ganger for dagen. Ha pá ham en kortermet bomullsskjorte hvis han ikke bader og caps. Gi ham masse vann á drikke. Og sáklart dere leier solsenger med parasoll ved stranden, evt. kjóper parasoller for á ha skygge slik at han kan leke i skyggen. Ikke la ham leke ute i solen. Dessuten stopper det seg selv nár han oppdager at sanda er varm - ingen liker á brenne seg pá sand :o)

Skjónner ikke helt hvorfor basseng er utelukket?

Nár han bader i sjóen sá la ham beholde capsen pá, etterpá tar dere á skyller av ham saltvannet med flaskevann. Saltvann svir mye og hjelper mye pá at ungen kan bli brent.

Hold dere unna stranda mellom 12 og 14. Da er det best á slappe av og lunsje - sola STEKER i denne perioden.

Har dere vogna under parasollen kan han godt sove i den - uten á bre over ham.

Det gár sá fint sá.

Et godt rád er á se og laere av de fastboende. Du ser f.eks ikke mange spanjoler som ligger rett ut i solen og soler seg. De fleste ligger faktisk under parasoller.

Skrevet

Er jeg hysterisk dersom jeg hevder at basseng i syden er bakteriebomber? :/ Er skeptisk til svømmehaller her hjemme og det kommer for meg at basseng i syden er ti ganger verre..Huff! Er sikkert hysterisk, men klarer bare ikke tanken på å være uti det vannet selv, og poden skal ikke i det vannet!

Min tvangstanke, hehe ;))

Skrevet

Ethvert basseng er en "potensiell" bakteriebombe - uansett hvilket land du er i, Norge eller Spania. Og det er ikke ti ganger verre her nede enn i Norge :o)

Og ja, synes kanskje du er hysterisk ja :o) Gutten din kommer til á elske á bade i vannet, sjó eller basseng. Ikke nekt ham den gleden. Mine har fátt bade i bassenger her nede fra de har vaert 14 dager, og de elsker det begge to - og uansett om jeg vet at folk tisser i vannet og at der finnes andre bakterier sá kommer jeg aldri i livet til á nekte de det. Det er jo ikke akkurat at de dór av det :o)

Sánn sett sá synes jeg faktisk strandkanten og sjólinjen noen ganger er betraktelig verre enn basseng. Har sett brukte bleier, bind og bæsjklumper i vannet oxo.......

Skrevet

Mnnjaaa- Skeptisk.... ;))

Skrevet

he he he :o)

Du er mamma´n og du bestemmer. Ingen som vet best hva som er best/likast for sine smá enn foreldrene. Sá fóler du ikke for á ha han i basseng sá har du ham ikke i bassenget.

Men vil f.eks. anbefale deg á kjópe et sánn lite plaskebasseng som du kan fylle med vann og ha i skyggen pá stranda - DET pleier á vaere en suksess (fár kjópt det pá bl.a. Toys´R Us.)

Feliz Viaje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...