Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Tror min baby på 3 uker sliter litt med luft i magen. Fikk beskjed om at minifom dråper skulle hjelpe.. Har begynt med dem i dag, men bare 5 dråper (etter legens anbefaling, han syns han var liten til å begynne med dette). Men om det ikke skulle være luft han sliter med, er det da farlig med minifom dråper? Å er det mange som har god erfaring med disse?
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 virket ikke på datteren vår, vi begynte med sukkervann i stedet
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Er ikke farlig å bruke dem :-) Begynte også tidlig med dem, men full dose :-)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Vi hadde stort utbytte av Minifom! Hun fikk full dose fra hun var ca 4 uker, det hjalp henne masse. Finnes ikke skadelig å gi minifom, bare fortsett med den. Kan ta en dag eller to før du merker effekten av dem.
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 jeg har veldig god erfaring med miniform!! han får 15 dråper, etter anbefaling fra hs, og ingen om natta. funker suverent!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Da håper vi at de hjelper her også! Usikker på om og når jeg skal begynne med full dose.. Hører det er ufarlig ja, men blei så usikker når legen reagerte sånn.. Tusen takk for svar=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå