Laura25 Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 ...bruke sportsdelen på min Emmaljungavogn? Min sønn er 5.5 mnd...
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 vi har allerede begynt med sportsvogn.. hun er 4 mnd...
Laura25 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2007 Ok, men de skal vel sitte oppreist i den? Bare hørt at jeg må vente til barnet kan sitte oppreist av seg selv...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Det er nok opp til deg.Sønnen min er 4 mnd(i morgen) og han har snart vokst ut av bagen (han er over 70 cm) en av grunnene til at vi valgte duo egde,var at der var det så stor bag at vi håpte vi kunne bruke den i et år,men ser jo nå at vi må nok begynne å bruke sportsdelen lenge før det.Så har vi jo en enormt stor baby også da.Datteren min var en gjennomsnittsbaby og hun var like stor som han er nå,da hun var 9 mnd.
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 min ligger or d meste, men gr til at vi bruker sportsvognen er fordi hun har mer oversikt og liker det bedre enn bagen.. men stemmer at vi skal vente til de sitter selv..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 En annen ting,jeg trykket litt for på lagre her.Jeg synes de ligger stødigere i bagvognene enn i sporstdelen. De kan sitte litt opp,men ikke helt rett i ryggen og bare en liten stund av gangen.(det er i alle fall det jeg har hørt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå