Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 På lørdag da vi satt å spiste middag gikk brann alarmen i leil komplekset vi bor, skikkelig uling for å si det sånn.. det gikk over hele fjøla her. og det blir sendt til hafslund osv. Årssaken var da min feil, hadde glemt å skru av plata. Alarmen gikk og jeg slapp selvsagt alt jeg hadde i henda og løp ned i 1 egt for å skru den av så fort som mulig. Men da jeg kom opp igjen, sto sønnen min på 4 år og hyl skreik og skalv og var så redd at han nektet å gå inn i leil igjen.. fikk han med etter noen runder med overtaling.. Men problemet nå er at han går konstant å er redd.. han sjekker ovnen om jeg har husket å skru av og tør ikke gå å legge seg på rommet sitt, da han er redd denne alarmen skal gå igjen, trur han fikk seg en skikkelig støkk deer. Har prøvd gang på gang å forklare han dette... men det vil liksom ikke gå inn.. han nekter fortsatt å legge seg.. og hyl skriker hver gang... ser tydlig at han er redd.. så nå sover han i stua til jeg legger meg.. Men det kan jo ikke fortsette sånn.. Noen som kankje har opplevd det samme som kan tipse meg om hva jeg kan gjøre.. da hadde jeg blitt veldig glad.. Har oxo prøvd å legge meg sammen med han.. men da sovner jeg oxo.. og da får jeg ikke sove igjen til natta.. det kan jeg heller ikke fortsett med.. Han skal være hos pappan sin fra onsdag til søndag, og håper kanskje det hjelper å få det litt på avstand for noen dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå