Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Er det grusomt av oss å ha sex i samme rom som vår 5 mnd gamle sønn sover? altså, han sover mens vi..... har bare ett soverom... andre som har det likt?
Nesly Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Hvorfor skulle det være grusomt.... Bare fint det vel! Han skal bare være glad til at han har foreldre som er glad i hverandre:-)
MammaDilla Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Må dere ha sex på rommet absolutt? Jeg ser ikke noe galt i det asså, men sånn hvis du synes det er rart.. hehe
BettyBoob Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 ser ikke noe problem i det så lenge de er så små! kjør på!
Sinah Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Vi hadde et soverom til datteren vår var 5! Hadde ikke noe særlig valg, da. Forandring fryder, men senga er mest komfortabel, da! Tror hun våkna en gang, og da sa vi bare at hun skulle legge seg ned igjen og sove. De er ganske store før de skjønner noe av det, så med en baby er det da ikke noe problem! Kan jo dempe den verste stønninga, da ;0)
snurkle Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Jeg syntes det var sprøtt at folk gjorde sånt,men det var før jeg fikk barn selv. Vi har sex med minsten på 11 mnd på rommet, er ikke så farlig om barnet våkner, har da dynen over oss...
-MtG- Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Hvordan skal man ellers gjøre det? Er jo ikke akkurat så lett å få hatt sex når han ikke sover. Da skal han jo ha oppmerksomhet. Så det blir med lillegutt ligger og sover i senga ved siden av oss:) Gjør ikke noe det vel. Han er forresten 5,5 mnd.
mamo82 *2 jenter* Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Hvorfor ikke, er ikke alltid det blir anledning til å gjøre det andre steder eller tider på døgnet. Jeg ser ikke noe galt i det.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 Når er det ikke lenger greit å ha sex med barnet i sengen ved siden av? Og hva med om barnet er våkent, men er opptatt med leker i egen seng?
Sinah Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 De tar sikkert ikke skade av det, men det ville føltes rart. Ville slutta med det før de ble gamle nok til å spørre hva vi drev med, i alle fall, eller etterlignet lyder... ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå