Gå til innhold

Hvor er du, Chrissy??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hakke sett deg her inne på flere dager?! Går d bra med dere?? Her går alt helt toppers, bortsett fra at de er blitt forkjølet. Men er heldigvis bare det ;) Så vi prøver og komme oss ut så mye vi kan om dagen, det er jo så herlig vær:)

Hilsen fra oss i skogen.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå,dette var nesten skummelt...men veldig søtt!akurat kl 22.11 gikk jeg inn på tvillingforumet for å skrive litt til dere!akurat på klokkeslettet som du hadde skrevet til oss:-)

vi har det bra,yunes er veldig selskapsyk på kveldene-kanskje han har litt magesmerter eller så er dte bare kos han søker.for alt er bra når han får ligge litt i armkroken sammen med oss i stua.har også prøvd å gå ut hver dag i det nydelige været.i dag har jeg hurramegrundt og vaska hele huset-kan ikke beskrrive hvor deilig det er med et nyvasket hus med så fint vær.formen er nesten på topp igjen!har prøvd meg frem litt med en kopp kaffe på morningen -har jo dette berømte tre-timers stellet så det blir lite søvn på oss.en kaffen hjal masse og ungene så ikke ut til å bry seg noe om det igjennom melka.

trist at de er blitt forkjøla da,men er jo godt at de er så friske ellers sånn siden de kom så tidlig!

vi har vært og er innsykt heldige,vi!

*stolt*

stor tvillingkos

Skrevet

nei så rart ;) hehe.... Du har en sånn en du også ja...Tv1(Lucas)er oxo like dan skal opp så fort han skriker og grynter litt ellers blir han kjempe sinna. og han andre er kjempe glad i og sove og spise ;) Og bra er jo det... Ja du tvilling ammer du?? Har gått mer og mer over til mme jeg nå er jo så slitsomt og holde på sånn jeg gjorde.Også for de litt pupp av meg inni mellom. Er samboern din hjemme hos deg for tiden også eller for det hjelper jo mye, min har jo begynnt i ny jobb så han fikk bare ett par dager fri nå i starten veldig dumt men d går!! Han skal jo ha ett par uker uti sommer engang eller ett par uker hvertfall så det er jo spennende trur de bare har gått av det assa. Så flink du er da, prøver hvertfall og støvsuge hverdag jeg da og dra over gulvene viktig at det er reint ttundt de vettu :) Like strålende vær idag jo, ut og gå idag å da......

Dere for ha en strålende dag videre da, så snakkes vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...