Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 tid til å ha sex??? Vi har et barn og lite tid til sex! Noen tips?
Murmeline Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Logg av dib, skru av tv, legg dere tidlig. Laang deilig dusj sammen først:) Lettere sagt enn gjort, når kvelden kommer frister ofte puta mer, vet;)
Nesly Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Ha-ha!:-) Kjenner meg litt igjen der ja:-) Har en pjokk på 2 mnd som vræææææææler -mye- om kveldene..blir ganske sliten, og har ikke alltid så mye overskudd igjen til den slags aktiviteter.. Det blir når poden er lagt det ja, og vi har lagt oss.. sånn i 23-34 tiden på kvelden.. hvis vi orker...
MammaDilla Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har mye tid til sex, men har ikke kommet igang.. hehe.. Hos oss er det faktisk han som er treg. Småen vår sover fra kl 22 og utover, så fra da har vi egentlig tid til akkurat det vi vil. Har ikke dere tid når barnet er sovnet? Eventuelt få foreldre til å ha småen noen timer innimellom. Da kan dere være kjærester. Jeg har brukt svigermor litt til det. Hun er veeeldig opptatt av at vi skal få litt tid for oss selv, og tilbyr seg ofte å ha han så vi kan komme oss litt ut. Han er 8 uker og vi har alt rukket å gå på kino to ganger Leverer han til svigers med bleie og pumpet melk. Hva mer kan han ønske??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå